Ben bezig met een lijst te maken en vroeg mij af hoeveel kaartjes ik voor mezelf moet reserveren. Waar heb je ze evt. nog voor nodig? ik heb al 'gereserveerd' voor: verloskundige gynaecoloog huisarts kraamverzorgster c1000doos 9maandenboek 2xkleinkindboek (voor de moeders)
Volgens mij klopt je lijst zo aardig! Wij gaan er daarnaast nog 5 extra bestellen, voor als je er perongeluk nog iemand vergeet!
Voor in het fotoboek? Wij kregen daarnaast nog behoorlijk wat kaarten van mensen die niet zo dichtbij staan en waar wij dus geen kaartje heen hadden gestuurd. We hebben al die mensen nog een kaartje gegeven. We hadden er ongeveer 15 teveel besteld.
huisarts, gyn, kraamhulp hebben wij vorige keer geen gegeven.. * schaam schaam * twijfel of we dit wel kaartjes aan hun geven... Verder idd de winkels enzo. Lijstje van ons is ongeveer 70, ik bestel er 80....
Vergeet niet het kaartje voor je kind zelf! Ik sta voor de klas en er komt regelmatig een les voorbij, waarbij het leuk is als de kinderen het eigen geboortekaartje mee kunnen nemen. Ik heb dan regelmatig moeders in de klas staan; 'dit is wel heel ingewikkeld huiswerk, die heb ik toen allemaal uitgedeeld!" Ik heb er hier dus nog 5 liggen, altijd handig!
10 extra ongeveer. Maar nu zitten we tegen de 85, en dan is vaak 100 kaartjes goedkoper. Omdat vanaf 100 de prijs lager wordt.