als jij hem leuk vindt, dan lekker doen. Ik heb 2 jongens en mama heeft gewoon een tas van Pip als luiertas
Is het rood of roze? Vind het wel een beetje meisjesachti, maar zoals eerder gezegd: wie moet er mee lopen he!
Ik vind het ook meisjesachtig,maar zou t zelf niet kopen/gebruiken als luiertas als ik een zoon heb ( die heb ik ook) Al moet ik er zelf mee lopen, t zijn wel zijn spulletjes die ik draag en idd papa moet erook wel eens mee lopen en die van mij zou dat noooit doen met zo een tas Maar is jou keus, jou smaak en jij moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jij mooi vind
tja ik heb een knal rze luiertas ik moet er mee lopen mijn zoon niet! en voor papa hebben we een simpele grijze gekocht bij de hema
Zal ik je dan ook nog ff overtuigen ??? Kopen hij is hartstikke leuk en de prijs is ook nog leuk en wat de anderen ook al zeggen jij moet er mee lopen he!!Niet je zoontje
Ik vind die grijze zo saai. En voor mijn dochter had ik een knalroze luiertas gekregen. Die wil ik nu niet weer gebruiken. En wil dus niet zo'n dure aanschaffen. Volgens mij is de tas toch echt rood hoor en niet roze. Maar hij is idd wel wat meisjes achtig. Daarom vroeg ik het hier nog even Dan wordt het toch maar de grijze denk ik.
Wij hebben ook een roze luiertas hoor, en we verwachten ook een jongentje. Het is eigenlijk als een handtas hé, heeft weinig met het geslacht van je baby te maken vind ik! liefs
Ik zou hem ook gewoon kopen, of hij nou jongens of meisjesachtig is, jij loopt er toch mee. Ik vind hem hartstikke leuk!
Jup, JOUW tas.. niet die van je zoontje Ik heb een knalroze en als mn vriend er niet mee wil lopen, dan loop ik lekker achter de wagen Tis het één, of niets
hij is leuk!! En rood kan toch ook voor een jongen?! Mn zusje heeft voor dr eerste een zilvere luiertas gekocht, ook niet echt wat voor een jongen Gewoon doen!
Ik heb een super knallende tas van desigual als luiertas (tegelijk ook mijn tas, ga niet met twee tassen lopen)en ook een jongetje...
Leuke tas! Ik zeg kopen Ik heb trouwens helemaal niet op het geslacht gelet bij het kopen van een luiertas. Ik vind een luiertas daar ook helemaal niks mee te maken hebben. Mijn tas en niet van ukkepuk. Voor papa ga ik een grijze van de hema aanschaffen. Ik laat die arme man niet met mijn roze, bloemerige tas lopen.
Ik vind t een typisch meisjes/vrouwen kleurtje/motiefje.. ik heb zelf een zwarte, die hoort bij de wandelwagen.. Ik had anders ook zwart gekozen.. lekker neutraal en dan durft mn man dr ook mee te lopen..