Onze kleine meid is verschrikkelijk verkouden. Nou hoest ze er sinds 2 dagen heel veel bij, zo'n nare droge hoest. Ze heeft de hele nacht liggen hoesten. Ze heeft geen koorts ofzo, maar dit is wel heel naar voor d'r. Als het maandag niet beter is zal ik de HA eens bellen, maar eerst het weekend door komen. Zelf heb ik wel Tussikind van VSM gebruikt, maar wat gebruiken jullie? En wat vinden jullie dat goed helpt?
wij hebben ook van vsm gebruikt, nu gebruiken wij voor zoonlief ( bijna 2) daro thijmsiroop en voor dochterlief daro thijmsiroop suikervrij
ik gebruik ook altijd tussikind van vsm die van mij zijn al 4 en 6 en blijf het gewoon voor ze gebruiken
DARO thijmsiroop suikervrij voor zoonlief DARO thijmsiroop voor dochterlief Tussikind gebruikt voor 6 maanden
Wij zweren bij Thijmsiroop, en Quinn heeft er al heel wat gehad en verschillende soorten maar dit werkt voor hem toch het beste. Zelfs toen hij een longonsteking had gaf het hem veel verlichting
Bedankt voor de tips allemaal! Tja, tussikind gebruik ik ook al heel lang voor beide. Maar bij de jongste helpt het nu echt niet. Het is echt net een zeehondje... Morgen maar eens de dokter bellen.