Een chihuahua en shih tzu. We hebben geen plaats voor grote honden en ik zou ze ook niet kunnen houden qua gewicht.
we HADDEN een Bullmastiff, mr Biggens... mijn grootste dierenmaatje ever mis heb nog elke dag we hebben hem helaas moeten laten inslapen toen hij 4 jaartjes jong was ivm acute leukemie nu hebben we alleen nog een kruising chihuahua/kees als de kinderen wat groter zijn willen we graag weer een grotere hond... een bullmastiff of misschien een amerikaanse bulldog oid Mocht onze kleine Binky er dan niet meer zijn zou ik graag een kleine franse bulldog of mopshond oid willen maar ach we zien wel...
Op dit moment een Yorkshire Terrier (3 jaar) en een mix Podenco/Bull (2,5 jaar) Eerder heb ik ook nog een herdermix, york en bruine husky gehad, maar die zijn helaas alledrie naar de eeuwige jachtvelden vertrokken, york en husky in 2010 en herdermix een maand geleden, mis ze alledrie nog enorm...
We hebben een Franse bull Ben opgegroeid met rotwijlers, superlieve beesten! Maar manlief wilde geen grote hond. Dus nu een kleine opdonder die denkt dat ze heel groot is^^
Old english buldog... Kan me echt geen lievere gezins hond wensen jeetje had nooit verwacht maar wat een schatje hij is nu 1 jaar mega gek op kinderen als ik op de hei loop rent die naar kinderen en mensen ipv andere honden hihi
Wij hadden een husky, zou deze week 2 jaar zijn geworden maar hij is de 15e gestorven (vergiftigd). Mis hem zo, hij had echt een ontzettend zacht karakter. Mn oudste dochtertje vraagt nog iedere dag naar hem, was echt haar beste vriendje.