Ik hoor zoveel ellende over schoonouders hier op het forum!! Wie weet wordt het anders als er kinderen zijn en we een eigen gezinnetje hebben, maar tot nu toe vind ik mijn schoonouders echt schatten! Ben vorige maand nog met mijn sm naar de huishoudbeurs geweest en dat was hartstikke gezellig. Het is echt een leuke vrouw en soms reageert ze wel apart, maar dat doe ik ook wel eens. En dat accepteren we gewoon van elkaar. Als we een weekendje naar hun toegaan dan is dat altijd gezellig en doen we leuke dingen met elkaar. En als we even geen zin hebben om gezellig te doen vindt ze het ook niet raar dat we even op de logeerkamer blijven ofzo. Dus ik heb het hartstikke getroffen... Ben ik de enige, of zijn er nog meer mensen die wél blij zijn met hun schoonouders? En zo ja: waarom?
Hier ook leuke schoonouders. T gaat ook precies zoals jij schrijft! Ik heb t echt getroffen met hun als schoonouders.. ( beiden zijn hertrouwt en ook de partners zijn heel leuk)!
JA, ik heb hele lieve schoonouders. Doen alles voor ons en zijn helemaal stapelgek op ons zoontje! Echt zo leuk om te zien! Ik ben ook met o.a. mn schoonmoeder naar de 9 maanden beurs geweest en was heel gezellig. We gaan ook ieder jaar een weekje op vakantie met de schoonfamilie, en dat is ook altijd geslaagd
Ik heb ook hele leuke schoonouders! Ik ga er ook best vaak zonder mijn man even een bakkie doen, hartstikke gezellig. (ze zijn zelfs iets leuker dan mijn eigen ouders...)
Haha! +1, mijn man heeft ook héle leuke schoonouders Zonder gekheid, mijn schoonouders zijn ook best oké. Schoonmams is wel een hele aparte met ingewikkelde gebruiksaanwijzing, maar na 8 jaar weet ik wel ongeveer hoe ik daar mee om moet gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat als wij straks kindjes hebben, ze is namelijk wel een enorme bemoeial en als dingen anders gaan dan zij het in haar hoofd heeft wil ze nog wel eens raar reageren, dus we zullen zien hoe dat gaat zijn...
Mijn schoonouders zijn ook leuk hoor! Ik denk dat er best veel mensen zijn met leuke schoonouders, maar dat hoor je gewoon niet zo snel, omdat het natuurlijk veel leuker is om even te "klagen".
Hahahaha dit dacht ik meteen zijn schoonouders zijn geweldig! Hihi Nee zonder gekheid, op zich is m'n schoonfamilie niet verkeerd... Ze willen zich alleen graag overal mee bemoeien, en dat irriteert mij vaak. Verder bedoelen ze het eigenlijk altijd goed, komt er alleen vaak vreemd uit
Ik lees dat zo vaak over het bemoeien... Snap het niet zo. Dat laat je toch gewoon niet toe? Wij hebben lieve schoonouders waar we goed mee door 1 deur kunnen maar ze weten 1 ding: Wij doen alles op onze manier en drammen heeft geen nut Als dat toch goed duidelijk is dan zou je toch zeggen dat het een keer stopt...
Hier ook iemand met lieve schoonuders! Doen alles voor ons als het nodig is en staan dus ook altijd voor ons klaar! Ze zijn ook helemaal dol op ons lieve meisje
Ja hoor! Hartstikke leuke en lieve schoonouders Mijn schoonouders wonen wat dichterbij dan mijn ouders, dus het komt nog wel eens voor dat ik even snel binnenwaai voor een kopje thee of een broodje. Soms eet ik er 's avonds als mijn vriend aan het werk is. Dit doe ik ook wel bij mijn eigen ouders hoor Ik heb in totaal 3 serieuze relaties gehad (de huidige inbegrepen) en nog nooooooit problemen gehad met schoonouders. Ik wil niet zeggen dat het altijd aan de schoondochter of de schoonouders ligt, maar ik kan me wel voorstellen dat een bepaalde instelling of houding (en dan laat ik in het midden van wie ) de relatie wel kan verslechteren of verergeren.
Ik heb het gelukkig ook enorm getroffen met mn schoonouders. Zijn schatten van mensen! Vorige week een hele week ziek geweest en hun kwamen onze jongste halen. Tussen de middag boys van school heerlijk eten bij hun.. Ze wilden zelfs de was wel komen halen om het weg te werken....
Ik heb op zich leuke en lieve schoonouders, natuurlijk is er heus wel eens wat. Maar mijn schoonouders hebben heel goed het besef dat wij ons leven hebben en dat zij hun leven hebben. Ze beseft ook heel goed dat onze kinderen niet haar kinderen zijn en dat scheelt ook wel. En ik moet zeggen dat ze zelf nog midden in het leven staan ondanks dat ze richting de 70 gaan. Ze hebben zelf nog een zeer actief leventje, dus ik zie ze denk ik eens in de twee weken ofzo. Voor mijn kinderen zijn het hele leuke opa en oma En eigenlijk kan ik wel hetzelfde zeggen over de schoonouders van mijn man Vergeleken met mijn ex-schoonouders heb ik nu 2 loten uit de loterij. Vandaag ook: mijn bestelling bij de babydump was binnen maar dat kreeg ik niet in mijn eigen auto... Dus die zijn even met mij op en neer gereden
Ook ik mag echt niet klagen! Ze staan altijd voor ons klaar en doen veel voor ons. Zijn beiden ontzettend aardig alleen hebben allebei hun mindere kanten. Tja, heb ik ook toch? Hier geen gekke dingen in ieder geval! En ja af en toe vind ik dat mijn schoonmoeder moeilijk doet, maar heb er nog geen last van =) Wie weet veranderd het nog als onze kleine er eenmaal is als ik mijn schoonzus moet geloven haha.. Maar dat zien we dan wel weer.