Wij hebben een labrador/ duitse herder kruising. Hij is bijna 14, hebben hem als pup gekregen. Maar is een echte schat. Ook voor ons zoontje. Ook hebben wij een kruising labrador/ raffeiro de Alentejo. Hij is nu 10 maanden oud en al groter dan onze Arco. Maar ook een superhond bij ons zoontje. Als Daan buiten is is Rex op maximaal een meter afstand en erg waaks. Hier een foto van onze Rex met Daan
En hier een foto van beide honden met ons zoontje Alleen moeten we onze Arco waarschijnlijk volgende week laten inslapen. Hij heeft een snelgroeiende tumor in zijn hoofd en begint er nu erg veel last van te krijgen
New foundlander, ze zijn er heel groot maar ook wel een kleinere maat. Zijn echt geweldige honden bij kinderen en zeer rustig
Mijn favorieten blijven: -Pitbull -Amerikaanse stafford -Engelse stafford -Amerikaanse bulldog Maarja zoals eerder gezegd een hond word nooit agressief of lief geboren, vanaf t begin goede consequente opvoeding is noodzakelijk en genoeg sociale contacten met alles en iedereen...Wijzelf hebben al 5jr een pitbull en een zoontje van net 1 rondlopen en t is altijd oppassen en opletten ongeacht t ras, maar hier zit de kleine ook bovenop de hond en trekken aan oren en staartals wij even niet opletten en dan staat onze enge gespierde goedzak op en loopt gwn weg Wijzelf houden nou eenmaal van zulke rassen en je moet goed zoeken wat bij jullie past kwa ras en of je t aankunt. Als ik t zo lees zou ik zeggen waar je over na kunt denken: -labrador -golden retriever -bouvier -cocker spaniel -malthezer -boomer -bordeaux dog -rotweiler Verder kom ik even nergens op Denk er goed over na iig en schaf niet zomaar een hond aan op uiterlijk maar kijk ook naar t ras en of t bij jullie in t huishouden past, heeft namelijk een goede basis nodig! Heel veel succes, ooo zooo spannend een hondje uitkiezen en een lief klein pupje in huis die je van alles gaat leren en lekker belonen met koekjes en heel veel aaitjes en knufjes
Wij hebben een flatcoated retriever (heet senna ). Een super lieve hond, vaak wat minder doorgefokt dan de labrador en golden retrievers. Wij hebben onze hond bij een goede fokker vandaan. Schat van een hond! Super karakter, lief voor kinderen, nieuwsgierig, enthousiast, willen voor je werken en het zijn mooie honden om te zien. Ik heb een aantal jaren op hondentraining gezeten met Senna en ze luistert nu perfect. Het enige nadeel is dat het nogal een vreetzak is en dus regelmatig dicht bij de meiden zit in de hoop dat er iets valt (en dit gebeurd nog wel eens) dan stuur ik haar op haar plaats. Succes! Groetjes Senna