Ik ben helemaal nieuw op sportify, jaja loop wat achter. Iemand interessante of leuke tips? Weet dat het heel persoonlijk is maar weet dus helemaal niet wat mij wel of niet aanspreekt. Dus heb je tips, let me know.
Moordzaken De Podcast Diners on me Napleiten Vrouwenmoord Verschillend podcasts met Erik Scherder (die man is zo kundig) Kuipers en de Kosmos
Echte pubers ( de podcast van Oogappels) Lust Podcasts van Puur Yoga En ook de true crime podcasts vind ik interessant. Je kunt ook een onderwerp waarover je wat wil luisteren in de zoekfunctie intypen
De ongeloofelijke Podcast Maarten van Rossum de podcast Dick en Daniel geloven het wel Politieke podcast van de ND Relatie podcast van de ND Nog mensen met leuke Podimo tips? Dijkhoff en Segers volg ik daar al.
Het is wel erg afhankelijk waar je van houdt. Ik hou zelf niet van moordcasts etc. Ik zit meer in de keuvelhoek zoals Kinderachtig, de podcast en Co&zo
Doorbreek de cirkel van miloe van beek (gelijknamige boek van haar is ook een aanrader) Help ik heb een puber Buffiboost
Ik vond 'de plantage van onze voorouders ' ook geweldig trouwens. Over 2 vrouwen, afstammelingen van een plantagehouder en een slaaf, die samen terug gaan naar die plantage.
- De brand in het landhuis - De gifdode - Moord in de spirituele winkel - Bob - De jongen zonder gisteren (is nu ook op tv te zien) - Held in eigen verhaal - Hoe ben je zo?!
Ik vind zelf leuk: Redders op zee. Waargebeurde (heftige) verhalen van de KNRM. Je moet er wel tegen kunnen. Boeiend de podcast. Gaat over allerlei onderdelen van de politie. Honden babbels De tumortapes. Podcast van Lex Uiting en zijn vriendin, toen ze baarmoederhalskanker kreeg.