Broodbakje... maar dan echt een leuke gezocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmeisje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wie heeft er een leuke tip / website voor broodbakjes en drinkbekers?

Ik wil graag een broodbakje voor mijn dochter. Niet een standaard bakje die iedereen heeft maar echt een leuke. Op de site van Mepal kan ik wel wat ontwerpen maar ik vroeg mij af of jullie nog meer weten. Alle tips zijn heel welkom :)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja... Hier mocht dochterlief zelf kiezen.. Die wilde niks bijzonders.. Die wilde prinsessen. En inmiddels heeft ze een doornroosje set van beker en brooddoos. Heeft ze een Dora-tas en een Eftelingtas versleten... En die superleuke die we speciaal voor school kochten wordt relatief weinig gebruikt. :)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

op oa. koterkado kun je zelf ontweroen

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben hem van Koter kado met haar naam. Je kan zelf een leuk plaatje en kleurtje kiezen. Onze jongste heeft een naam die je nog niet tegen komt en ze vond het heel jammer dat ze nooit iets met haar naam kon kopen. Dit was dus een hele leuke verassing!

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  7. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dit is wat ik bedoel, net even wat anders dan wat iedereen heeft. Er staan een aantal leuke bij ;) Meer tips zijn welkom, ik zet alles namelijk meteen bij mijn favorieten. :)

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  9. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Belize: ik snap helemaal dat je zoon het leuk vind. Ik zoek alleen juist iets 'niet zo standaard' wel bedankt voor de tip!

Kris8: oooh hier staan leuke bij zeg! En zo'n retro blik wil ik zelf graag maar ik vind ze zo duur. Ik ga nog vlug even verder neuzen op de website!

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ mamavanmeisje.. Het is mijn favoriete kado-site ... Zulke leuke hebbedingetjes

Deel Deze Pagina