Wie heeft er een leuke tip / website voor broodbakjes en drinkbekers? Ik wil graag een broodbakje voor mijn dochter. Niet een standaard bakje die iedereen heeft maar echt een leuke. Op de site van Mepal kan ik wel wat ontwerpen maar ik vroeg mij af of jullie nog meer weten. Alle tips zijn heel welkom
Mja... Hier mocht dochterlief zelf kiezen.. Die wilde niks bijzonders.. Die wilde prinsessen. En inmiddels heeft ze een doornroosje set van beker en brooddoos. Heeft ze een Dora-tas en een Eftelingtas versleten... En die superleuke die we speciaal voor school kochten wordt relatief weinig gebruikt.
Wij hebben hem van Koter kado met haar naam. Je kan zelf een leuk plaatje en kleurtje kiezen. Onze jongste heeft een naam die je nog niet tegen komt en ze vond het heel jammer dat ze nooit iets met haar naam kon kopen. Dit was dus een hele leuke verassing!
Dit is wat ik bedoel, net even wat anders dan wat iedereen heeft. Er staan een aantal leuke bij Meer tips zijn welkom, ik zet alles namelijk meteen bij mijn favorieten.
ik heb een setje van mickeymouse gekocht. zoon's favo karakter! MICKEY MOUSE Brooddoos - online bestellen! - walzkidzz
Brooddozen, lunchboxen, bewaardoosjes, veldflessen, drinkflessen... kortom alles voor kinderen om onderweg te eten.
Belize: ik snap helemaal dat je zoon het leuk vind. Ik zoek alleen juist iets 'niet zo standaard' wel bedankt voor de tip! Kris8: oooh hier staan leuke bij zeg! En zo'n retro blik wil ik zelf graag maar ik vind ze zo duur. Ik ga nog vlug even verder neuzen op de website!