welk hormoonschema icsi en welk resultaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roverita, 29 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Oke dat is inderdaad een andere voorgeschiedenis, bij ons is de zaadkwaliteit verminderd. Ja liever wat langzamer stimuleren met goed resultaat dan zo snel en dan maar de helft rijp. Ja inderdaad je kunt je helemaal gek maken door alle informatie, maja uiteindelijk allemaal voor het goede doel he;)
    Heel veel succes!

2. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Woow dat zijn er wel heel veel! Dan zal de punctie idd niet meevallen lijkt me.. Wel superfijn dat het bij jullie uiteindelijk is gelukt!

3. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Woow wat een superscore! Zijn er nog andere supplementen die je gebruikte?

4. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Ja de druk wordt dan toch hoger natuurlijk. Bedankt voor je reactie!

5. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Ben het helemaal met je eens. Ben ook wel erg benieuwd naar het evaluatiegesprek, heb al mijn vragen al op papier staan. Door mezelf erin te verdiepen, en te zoeken naar wat ik zelf allemaal kan doen of bedenken om het te verbeteren, geeft me dat een goed gevoel dat ik er alles aan doe en er actief mee bezig kan zijn.
    Inmiddels zijn we drie jaar bezig zonder ooit een positieve test. Nu dan onze eerste icsi, maar besef nu pas dat dit ook nog een lange weg kan worden. Maar goed we gaan natuurlijk wel gewoon door. Het is idd een heel proces he,
    Iig bedankt voor je reactie!

Juffie26 vindt dit leuk.
  6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lang schema gedaan:
    Pil
    Decapeptyl
    Gonal F 150 eh, laatste 2 dagen 75 eh
    Pregnyl

10 follikels, 8 eitjes, 3 bevruchtingen/embryo's, 2 cryo's.

Verse tp helaas mislukt. 1e cryo tp is nu druk bezig met groeien in m'n buik :)

Roverita vindt dit leuk.
  7. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Triptofem
    Fostimon
    Ovitrelle

Poging 1 direct gelukt. 13 follikels, 11 eitjes, 8 bevrucht, 1 verse terugplaatsing en 4 ingevroren :)

2e kindje: 1 terugplaatsing cryo en weer direct zwanger

Roverita vindt dit leuk.
  8. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ja, ik nam ook nog visolie. Inmiddels heb ik die vervangen voor krillolie, dat schijnt geconcentreerder te zijn en je krijgt er geen nare oprispingen van. Daarnaast slik ik sinds de start van het traject Gravitamon. En nu voor de cryo terugplaatsingen neem ik ook twee keer per dag tarwekiemolie, voor een goed baarmoederslijmvlies.

Roverita vindt dit leuk.
  9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    De laatste 4 puncties heb ik 150eh Gonal gebruikt. Dat allemaal in combinatie met decapeptyl en de pil van te voren.

Ik had de laatste 2 puncties 29 en 30 follikels en daaruit kwamen 10-12 eitjes ongeveer.
    Wel altijd met redelijke overstimulatie.

Wij gaan nu Cetrotide gebruiken met Gonal F en maandag hoor ik mijn schema.

Roverita vindt dit leuk.
  10. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Wat fijn! gefeliciteerd! En bedankt voor je reactie, is bijna zelfde schema als wij hadden, alleen hadden wij helaas geen cryo's..

Colinn vindt dit leuk.
  11. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Wauw, superfijn voor jullie dat het meteen de eerste keren raak is! Bedankt voor je reactie

12. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Krill olie slik ik ook al zeker n jaar en een multi van bonusan. Ik ga me toch ook eens verdiepen in die ubiquinol. bedankt voor de info en succes met jullie traject!

Ila vindt dit leuk.
  13. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Wat hebben jullie al een lange weg bewandeld zeg... Zo wat veel follikels zeg, lijkt me best heftig, ook met de punctie dan. Is wel hetzelfde hormoonschema als ik heb gehad, maar heb dus beduidend meer dosering nodig. Bedankt voor je reactie en hoop dat het jullie snel mag lukken

Tess27 vindt dit leuk.
  14. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Hier geen ICSI maar IVF

Kort schema:
    Vanaf dag 2 225 Gonal F
    Vanaf dag 5 cetrotide hierbij
    Rond dag 10 Pregnyl

Ik had de bij poging 1 5 follikels en hieruit 4 bevruchtingen helaas geen cryo's
    Bij poging 2 7 follikels en hieruit 6 bevruchtingen en 2 cryo's.

de verse tp's zijn helaas niet aangeslagen maar hopelijk doen de cryo's het beter.

Ik ben trouwens wel al wat ouder (over 2 weken 40) en ik slik sinds poging weer Ubiquinol.

15. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Hoi,
    Wij zijn al een paar jaar bezig dus kan het mij niet meer zo goed herinneren. Begonnen met fostimon. En na 1e verse tp zwanger en overstimulatie (vroeggeboorte geworden).
    Nu de laatste poging(icsi4) heb ik gonapeptyl 0,10 en menopur 300 gespoten. Uiteindelijk denk ik 9 of 10 eitjes waarvan 7 bevrucht en helaas maar 1 het heeft gehaald waarvan ik eindelijk terug zwanger ben.
    Van de 4icsi maar 1x cryo’s gehad.

16. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Hier kort schema:
    Vanaf dag 3 225 IE gonal f
    Vanaf dag 7 fyremadel erbij
    Dag 11 pregnyl
    Dag 13 punctie: 21 eitjes, 15 bevrucht. Hoeveel cryo's hoor ik over 2-3 weken. Nu aan het wachten wat de 2 verse Emmy's doen:)

Ik ben trouwens 38. Maakt volgens mij uit voor hoe ze doseren.

17. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Zijn er ook meiden die menopur gebruikt hebben? Ik spuit die momenteel met 150 eenheden. Kan er maar weinig over terug vinden. .?

18. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik heb ook menopur gebruikt en denk zelfs een hogere dosis.
    Op Facebook is er een groep en die heet fertiliteitstraject IVF/ICSI en IUI en daar kan je ook veel info en ervaringen vinden

Asley vindt dit leuk.
  19. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Bedankt! Jij hebt er dus goede ervaringen mee?:) volgens mij wordt de dosis bepaald naar je leeftijd en gewicht ? Vond zelf ook dat ik een lage dosis kreeg. Maar ik heb wat ondergewicht en ben relatief jong voor icsi (26). Hoop dat deze dosis wat gaat doen bij mij!

20. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Het hangt denk ik vooral ook af van hoe je lichaam reageert. Nu ben ik bijna 31 maar weet dat we een paar jaar terug met de fostimon ook laag zijn begonnen en snel omhoog zijn gegaan. Ben zelf ook heel mager :) had na de eerste keer wel een overstimulatie maar was na gebruik van de fostimon. Veel succes!

Asley vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina