Weekend sunparks kempense meren geboekt, help! lees nu negatieve recensies

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door JustNice, 3 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Voor ons 12,5 jarig jubileum hebben wij besloten om naar een bungalowpark te gaan.
    Zojuist geboekt bij Sunparks
    Ben ik toch nog even op het internet recensies aan het lezen, en schrik ik toch wel even. Het zal toch niet waar zijn dat dit een horror-vakantie wordt met spinnenwebben en verouderde stoffige huisjes?
    Daarintegen ben ik ook wel zo nuchter, dat alleen de azijnzeikers een bericht achter laten op het net, en een enkele uitmuntend tevreden klanten. Alles wat daar tussen zit, normaal tevreden, neemt niet eens de moeite om een reactie achter te laten.
    Dus dames, brand los, wie is er weleens bij Sunparks de kempense meren in Mol geweest en niet te vergeten, hoe hebben jullie het daar gehad?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geen ervaring met dat park, maar Sunparks is het vaak net niet volgens mij. Zijn 8 jaar terug in de Haan geweest maar dat huisje en plaza was niet veel soeps...

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ik ben geen azijnzeiker, ga vask en veel weg en schrijf bijna altijd een recensie op Zoover. Niet om te zeuren of te klagen, maar gewoon omdat ik het ook altijd leuk/fijn/handig vind om recensies te lezen van ekken die ik evt zou willen gaan bezoeken.

Maar ik lees inderdaad altijd voordat ik ga boeken op Zoover. (Bij woorden als ratten, kakkerlakken ofzo haak ik gelijk af)

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.994
    113
    Vrouw
    Ik ben daar geweest toen ik zwanger was van de oudste, schrok toen ook van de negatieve reacties. Nergens voor nodig bleek, wij zaten in een super schoon modern huisje! De gemiddelde CP is minder hygiënisch.

5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Vandaag bij CP Zandvoort aangekomen ik wilde dat ik de recensies online had gelezen. Ons "luxe VIP huisje" is rechtstreeks uit de jaren 70 en stinkt...
    Ik recenseer altijd via Google, leuke en goede dingen maar nu helaas ook dit.

6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij zijn daar een aantal jaren geleden op vakantie geweest. Prima huisje, leuk zwembad. Prachtig meer om omheen te wandelen. En eindeloos veel fietspaden om heerlijk in de omgeving te fietsen.
    Lekker gaan en genieten!

7. Autumn2017

16 jun 2017
    16
    5
    3
    Vrouw
    Wij zijn er net van terug. Huisje was idd niet brandschoon en kan zeker beter schoon gemaakt worden. Verder was het een prima park. Zwembad was leuk en we zaten direct aan het meer om de hoek bij de plaza. Wij hebben het heerlijk gehad maar wij storen ons ook niet zo snel. Ik probeer altijd het positieve te zien en te genieten. Kreeg daar wel echt een vakantie gevoel zo aan het meer!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    #8 Jo79, 9 sep 2017
    Laatst bewerkt: 9 sep 2017
    Zodra je merkt dat je huisje niet goed schoon is, ga je naar de receptie en tot nu toe is mijn ervaring bij elk vakantiepark dat ze dan wel meewerken aan een oplossing door bijv. een schoonmaker langs sturen om het even goed over te doen. Soms krijg je nog een fles wijn ofzo als excuses.
    Wij gaan regelmatig naar vakantieparken van verschillende aanbieders en ik kijk meteen alles na bij binnenkomst.
    Overigens hecht ik aan sommige reviews weinig waarde als 'hoge prijzen in het parksupermarktje'...tja, wat had je dan verwacht? Voor mij is het vooral belangrijk dat ik rust heb, dus geen gehorige huisjes enz. En zo heeft iedereen andere prioriteiten.

9. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik kom al jaren op de camping die er tegenover ligt het is daar een super mooie omgeving en in sunparks zelf is meer dan genoeg te doen. Winkeltje/speelhal. Ook de leuke plaatsjes erom heen is veel te doen. Mol en Lommel zijn leuk om te winkelen. En als je ervan houdt zit er in Postel een abdij daar kan je lekker wandelen ook en er is soms ook een rondleiding. Vond ik de moeite wel waard om een keer te doen. Ook daar zijn er een aantal wandel routes van verschillende afstanden.
    Heel veel plezier daar.

Deel Deze Pagina