Deryan tentje welke

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marie24, 13 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie24

marie24 Actief lid

25 jan 2012
    115
    1
    18
    Hoi!
    Wij gaan dit jaar met de caravan kamperen met 2 kinderen van 4 en de jongste van 9 maanden.
    Nu wil ik voor de jongste een Deryan tentje kopen. Ik denk dat hij er alleen deze zomer en volgend zomer in gaat slapen. Het jaar daarop is hij 3 en kan ze wel los op bed in de caravan.
    Maar nu vraag ik me af, is het babytentje dan voldoende of raden jullie alsnog de peuter variant aan?
    Het liefst koop ik een nieuwe, maar de baby variant is een stuk goedkoper. Via Marktplaats vragen ze voor de baby en peuter eigenlijk even veel.
    En wil gewoon graag een schone en eentje die er als nieuw uit ziet...

Nou ben benieuwd :)

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    De babyvariant gebruikte ik met 9 maanden al echt niet meer. Onze jongens gingen daar constant mee over de kop. Die waren erg beweeglijk. De peutervariant vond ik zelf veel fijner. Ik gebruikte hem ook als campingbedje, veel handiger mee te nemen, dus hij komt nog veel vaker van pas (bij ons tenminste ;) )

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik heb de babyvariant gebruikt tot mijn dochter ruim 3 was, het was wel een beetje proppen op het laatst maar het ging nog. En het is geen ukkie, haar lengte is gemiddeld .
    Volgens mij zitten er aan de babyvariant ook lussen, net als bij de peuter variant, zodat je hem eventueel kunt vastzetten. Maar bij gewoon normaal woelen en draaien in de slaap kiepert hij echt niet om.

4. Flan82

Flan82 Lid

13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Peutervariant is even lang als een campingbedje. Dan kan je het zelf inschatten.

Hier na een jaar in de peuter gelegd. Je kan ook nu baby nemen en weer doorverkopen.

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

#5 itakepictures, 13 mrt 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2019
    Ik heb het geprobeerd toen mijn dochter 10 maanden was (babyvariant) en ze vond het niks. Bleef maar kruipen, tegen de wanden duwen en woelen. Ik zou de peutervariant kopen, mooi op de groei.

En kijk op Marktplaats, je kunt echt alle onderdelen wassen en schoonmaken en er staan er z'o veel op in goede staat.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Wij hebben de peuter variant en is echt ideaal! Zonde van het geld om de baby variant aan te schaffen.. zijn ze zo uitgegroeid. Oh ja, kijk op marktplaats.. Daar worden ze ook veel aangeboden ;)

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.598
    113
    Vrouw
    Ben er ook heel blij mee geweest. Vorig jaar op doorreis naar Italië, hadden we een tussenstop met overnachting in een appartement maar daar was geen campingbed aanwezig, dan is zo'n tentje echt een uitkomst

Deel Deze Pagina