Hoi hoi, Tot nu toe hebben wij elk jaar gevlogen. Mijn man heeft een nieuwe baan en zitten volgend jaar aan de bouwvak vast, ook is onze dochter dan 2 jaar en moeten voor haar een eigen stoel regelen in het vliegtuig. Vliegen wordt daarom erg duur. We willen voor het eerst naar een camping gaan. We hadden zelf een sta caravan of een grote vaste tent ingedachten in Frankrijk of Italiƫ. Nu zijn er zooooveeeeelll website dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Iemand tips voor een leuke camping of website? Waar moet je allemaal op letten? Groetjes
Wij hebben goede ervaringen met rent a tent. Met de standaard tent en de safaritent. Maar de grand lodge tent lijkt mij ook wel erg mooi.
Rent-a-tent heeft inderdaad erg mooie stacaravans en tenten in Frankrijk. Die Grand Lodge tent staat bijv. op Serignan Plage, waar ze ook mooie stacaravans hebben en een echter aanrader is....alleen niet goedkoop!
Hier zijn wij ook een keer met rent a tent gegaan en heel goed bevallen Roann ook. Maar vacansoleil vreselijk.