Welk hotel met kleuter 5 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roderoosjes, 26 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    In oktober/november wil ik graag met mijn dochter van dan 5 een nachtje weg naar een leuke plaats. Waar naar toe weet ik nog niet maar ik ben alvast wel aan het kijken naar leuke hotels voor dan.

Even wat informatie. Mijn dochter wordt eind oktober 5. Ze houdt van winkelen, dingen bekijken, musea, dierentuin en leuke restaurantjes.

Het idee is dat ik met haar in de ochtend vertrek, we gezellig ergens lunchen, wat gaan bekijken of ergens naar toe gaan en 's avonds nog ergens wat gaan eten. Daarna slapen in een hotel en de volgende dag weer naar huis.

Hebben jullie misschien tips?

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.476
    10.393
    113
    Als het geen kinder hotel hoeft te zijn met ( binnen)speeltuin is een van de valk hotel heerlijk.

Mooi, netjes, schoon, vaak een bad met allerlei badproducten.smorgens heerlijk ontbijt.

Wij gingen wel eens naar een van de valk hotel. Heerlijk zwemmen in het zwembad, s'avonds in bad. Smorgens je ontbijt uitzoeken.
    Altijd is er wel een hotel die een aanbieding heeft. (Op hun site zelf ook kijken)

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dank je wel voor je reactie. Nee, liever geen kinderhotel. Gewoon gezellig met z'n tweeën weg.

Van der Valk ga ik eens naar kijken, dank je wel.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.476
    10.393
    113
    Zit vaak aan de snelweg dus kan overal makkelijker naar toe.
    Heerlijke bedden en tot nu toe alles schoon en fris. Onze zoon (ondertussen net 5 ) heeft het er nog over.

Mocht je een zwembad willen moet je het goed bekijken want ze hebben het nog er allemaal. Net als een bad als ze het hebben is hij ruim.

Succes met je zoektocht

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.214
    4.516
    113
    Utrecht, stay okay hostel aan het Neude met thema kamers, een treinkamer of nijntje kamer?
    Genoeg musea, winkels en restaurantjes etc.

Deel Deze Pagina