Logisch eigenlijk, dat ik nr. 3 het mooist vind. Mijn keuken heeft exact dezelfde kleur groen als die op het plaatje, en ik heb een creme kleurige electrische Falcon omdat ik een AGA niet meer kon betalen na de verbouwing Maar mijn keuken lijkt dus precies op nr. 3
Nou, we zijn eruit (denk ik). Zijn zojuist bij een buurman langsgeweest. Ik wist dat zijn Esse hebben, en heb hem ooit ook wel gezien, maar me niet gerealiseerd dat het hetzelfde model was als Foto 1 (maar dan in groen). Zij zijn er erg tevreden mee, en hij valt in levenden lijve ook niet tegen, dus als alles meezit wordt het model 1 in creme. Maandag krijgen we als het goed is bericht van de leverancier betreffende prijs/leveringstermijn en installatie, dus fingers crossed staat hij over een maand of 2 hier in de keuken te pronken...
Nummer 1 Is nummer 3 net stiekem dezelfde als nummer 1 ? Haha vind hem er erg op lijken Nummer 2 vind ik persoonlijk niet mooi
Nog even de definitieve update: we hebben uiteindelijk besloten voor de minst populaire optie 2 te gaan. Reden: we willen voornamelijk een kachel (die de keuken opwarmt) waar we als bijkomende bonus óók op en in kunnen koken/bakken. 1 en 3 bieden die 'kachel'functie niet, en vielen bij nader inzien dus af. We hebben immers al een gasfornuis, en die bevalt prima. Hoe vaker ik naar nummer 2 kijk, i.c.m. onze keuken/schouw, hoe meer ik me realiseer dat het voor ons de juiste keuze is... We gaan hem maandag bestellen. I can't wait...
ik vind 1 wel heel mooi maar een beetje klein. Dan zou ik eerder voor 3 kiezen Edit: ik lees nu dat het meer om de kachelfunctie gaat. Wel lastig voor ons om te bepalen, jij hebt natuurlijk een beeld van hoe je hele keuken eruit gaat zien, wij zien alleen de kachel