Mijn man ging drinken maken voor de oudste en de oudste mag dan altijd zijn fles limonade in de koelkast zetten. Zo dus ook vanmiddag ( en ja je voelt hem vast aan komen ) hij laat die fles limonade op zijn voetje vallen Bloedde als een rund en brulde het uit van de pijn gelijk koelen met theedoek en ijs maar zwol gelijk op dus voor de zekerheid de hap maar gebeld. Vrouw vroeg of hij zijn teen bewoog dit deed hij niet en hij wilde ook absoluut niet op zijn voet staan dit doorgegeven. Ohh zegt ze zal wel zwaar gekneusd zijn dus blijven koelen. Geef maar een zetpil waarschijnlijk loopt hij over 30 min weer. A fijn we zijn bijna 5 uur en een zetpil verder en meneer heeft het al die tijd uit gebruld van de pijn Wil er nog steeds niet op lopen nog steeds enorm dik zn voetje was loeiheet en hij liet hem maar een beetje bengelen. Dus om kwart voor 4 toch nog maar een keer gebeld nou met pijn en moeite mochten we wel komen maar omdat ze niet vond dat het "noodzakelijk" was om gezien te worden moesten we maar wachten tot kwart voor zes Snap dat het misschien niet noodzakelijk is hoor maar als je je kind al 5 uur hoort brullen van de pijn vind je het als mama zijnde al snel wél noodzakelijk en ik zit nu met een rot gevoel thuis met de jongste en hoop maar dat het mee valt en hij snel weer thuis is Bekijk bijlage 370602
Tjah, wel zielig voor je zoontje inderdaad. Die nagel zal er na een aantal weken wel af gaan vallen. Hij is al wel snel zwart geworden zeg! Ik had alleen denk de hap hier niet voor gebeld, wat denk je wat zij er nu aan doen dan? Hoop iig dat het meevalt, beterschap!!
Ah gossie! Tuurlijk is het verschrikkelijk als je uk al uren huilt van de pijn Hoop dat ze straks iets voor hem kunnen doen om de pijn te stillen.
Omdat zijn teen en voet zijn opgezwollen hij er niet op loopt zijn teen met geen mogelijkheid beweegt en hij al 5 uur lang de hele boel bij elkaar gilt vd pijn... Anders had ik echt wel gewacht
De hap kan weinig meer doen als wat ze je aan hebben aangeraden. mocht zijn teen gebroken zijn (wat niet lijkt zo op foto) dan kunnen ze daar toch niets aan doen. succes ermee
Jeetje zeg...die nagel nu al zo zwart! Nou, dan snap ik wel dat hij brult van de pijn... Ik ben bang dat zn grote teen wel eens gebroken kan zijn... Beterschap iig. Verwen hem maar goed.
Ik vind het goed dat je gebeld heb hoor overigens wel heel goed dat sommige van deze foto kunnen afzien of het aldan wel of niet gebroken is sterkte voor de kleine
Nou mijn man belt net hij word door gestuurd naar het ZH voor een foto omdat de ha wel denkt dat het gebroken kan zijn ( of misschien een scheurtje ) Oh en de arts heeft een gaatje in zijn nageltje gemaakt om de druk te verlichten van de bloeding onder de nagel.
Is een bloeding toch, onder de nagel? Die zal er binnen ene paar weken afvallen. Arts kan niet zoveel doen ermee denk ik, gebroken teen kun je niet echt iets mee en geneest vanzelf..
Nou, ik weet natuurlijk niet of de teen gebroken is, maar als ik de foto zie, en die nagel is zo zwart al...begrijp ik dat het een flinke klap moet zijn geweest. Als saja dan ook verteld dat het manneke er al die uren niet op wil lopen, denk ik dat ie best wel eens gebroken zou kunnen zijn.
Och mannetje. Dat doet ook pijn! Hopen dat het helpt dat gaatje prikken. Ben benieuwd naar de uitslag van de foto. Veel beterschap voor de kleine man.
was op mijn gericht denk ik Ik heb al meerdere malen iets gebroken dat werd vrijwel meteen behoorlijk blauw en behoorlijk dik (wat ook heel normaal en vrijwel altijd gebeurt bij een botbreuk) En wat ik zo van de foto zag viel dat in mijn optiek wel mee. maar goed ik zal voortaan nog duidelijker de ikvorm erbij zetten dan weet je zeker dat mensen het niet verkeerd kunnen gaan lezen.
Oh wat naar, beterschap! Ik zou er ook mijn geld niet op durven zetten dat dat teentje niet gebroken is...zou best kunnen. Oh en die pijn, dat huilen, herken ik, heb de afgelopen 2 jaar 1 keer mijn teen gebroken en 1 keer mijn hele voet zwaar gekneusd. Probleem is, dat beide eigenlijk evenveel pijn doet, dus idd. kan alleen een foto uitsluitsel geven. Sterkte, nogmaals.
Als hij op mij lijkt word hij helemaal niet blauw.. Ik heb mn neus gebroken ( en die moet waarschijnlijk gezet worden ) en zelfs die is niet blauw... Maar goed het kan ook zwaar gekneusd zijn ik heb geen röntgen ogen en ben geen arts..
Hoe is het afgelopen? Ziet er pijnlijk uit! En een kind wat 5 uur gilt was ik ook mee naar de hap gegaan hoor.
Dus er zijn daadwerkelijk dames die als hun kind 5uur aan 1 huild en niet op zijn voetje wil staan niet denken van goh misschien moeten we er toch nog maar even naar kijken? Ik ben van mening dat als een energiek jongentje zoals ts haar zoon zo lang huilt en niet meer loopt dit niet voor niets is. Sterkte voor hem! Hoop dat het niet gebroken is.