Alleen met 2 jonge kids vliegen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tweekids, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    In mei ga ik met de kinderen naar mn vader in spanje.
    Ze zijn dan 4 en bijna 2 wat betekend nog 1 bij mij op schoot. Ze hebben vaker gevlogen en de oudste is prima te vermaken met de tablet maar de jongste hoe ga ik die bezig houden???

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ja ik toen met 3 kids alleen gevlogen

Zou Mischien boekje meenemen

Of een extra tablet of dvd speler voor de jongste zo deed ik dat

3. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    In mei gaan wij ook vliegen me kids zijn dan 9.7.5 en 13 maanden ben me juist aan bedenken hoe die van 13 maanden moet vermaken haha dat is best lastige leeftijd

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb al wel bedacht bij t gangpad te gaan zitten haha 6 mnd geleden ook gevlogen en toen kroop ze t hele gangpad over haha

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    ik zou voor een kind van bijna 2 een eigen stoel boeken, wat een drama om zo'n kind bij je op schoot te houden, ze zijn al groot willen bewegen, die van mij zou never nooit netjes gaan zitten, ik heb hem vorig jaar ook op een eigen stoel gezet, een klein tuigje (die je ook aan de kinderstoel kunt maken) aan de vliegtuig riem vastgemaakt, ik heb er altijd een hekel aan als van die kinderen de stoel voor hen pakken en steeds gaan zitten wiebelen, hij heeft heerlijk zitten kijken naar de ipad, verder vol gestopt met soepstengels en stukjes appel.

andere opties idd een extra tablet (lenen van vrienden ofzo) of filmpjes op je eigen telefoon.
    ik weet niet hoe lang de vlucht is, misschien kun je ook al ver komen met even wat eten/drinken, andere spelletjes zoals stickers plakken, wat autotjes bij de action kopen en inpakken zodat hij eerst iets mag uitpakken en dan kan spelen, en dan lekker door het gangpad laten spelen.

Veel succes het lijkt me een hele opgave!

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
  7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn peuter is helemaal wild van de tablet. Dus ik zou gewoon een extra tablet meenemen en wat lekkers (knijpfruitjes?) en drinken en dan komt het wel goed. Hoe lang is het vliegen? 2 uurtjes toch? Zoiets moet wel lukken, denk ik zo. Als ik mijn peuter zijn zin geef (wat ik niet doe - maar stel dat....) zou hij gerust 4 uur lang achter elkaar op de tablet kunnen zitten klieren met zijn apps, muziek, video's etc.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    2,5 uur vliegen :) De jongste heeft echt geen oog voor tablet/tv helaas. misschien over 3 mnd wel maar kan t me niet voorstellen.. de oudste daarin tegen kan wel dagen buurman en buurman kijken haha

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zelfs naar het Zuiden van Spanje is maar twee uurtjes dus dat stelt niks voor. Ik zou wel een eigen stoel boeken is net iets fijner. En als ze de iPad niks vindt dan gewoon wat kleine cadeautjes kopen en inpakken, dan vermaakt ze zich wel. Verder veel voorlezen en zo, een paar rondjes lopen en je bent er al. 😎

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik zou echt geen eigen stoel boeken voor die twee uurtjes.

Ik nam bv memory spel mee. Nee niet om te spelen, maar mega druk geweest met de kaartjes in en uit het doosje doen.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    eigen stoel is geen optie de vlucht is al geboekt hihi

12. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ik ben afgelopen jaar 2 x gevlogen alleen met 3 kiddies.
    Is wel te doen, wel helemaal kapot daarna :).

Eigen stoel kann wel Maar hoeft niet. Bij Transavia bijvoorbeeld kost een Baby ticket 20 euro per enkele reis, en een normale stoel laagste tarief was 30 euro per enkele reis met zo´n laag verschil zou ik het wel doen.

Hier hielp om haar bezig te houden: ETEN.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lukt wel haha.

Al hoe wel was geen hobby van mij zoon was 2.5 toen wij naar Suriname gingen en toen bestond de ipad nog niet haha JAMMER.

Gelukkig een groot vliegtuig heel die bowing 747 gezien van voor naar achter en weer terug en dat negen uur lang hij wilde niet slapen zitten.!!

Deel Deze Pagina