Welk jaargetijde vind jij het fijnst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk jaargetijde vind jij het fijnst?

1. Lente

2. Zomer

3. Herfst

4. Winter

5. Vind het allemaal even mooi

6. Vind het allemaal niets

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    En waarom? Heb een poll toegevoegd, je kan meerdere antwoorden kiezen als je echt niet kan kiezen.

Ik was vanochtend aan het fietsen (half uurtje naar mijn werk) en dacht, wat een mooi kleuren! De bomen zo mooi, de lucht en wolken zo mooi. Minder vond ik de regen die eruit kwam ;)

Maar ik hou het meest van de lente. Wordt het weer lekker wat warmer en begint alles te bloeien, zo mooi! De zomer vind ik vaak te warm, de winter te koud ;). Herfst komt op de tweede plek.

2. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    lente, dan word alles weer mooi groen

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    De herfst! Absoluut.
    Inderdaad de kleuren buiten, de geur en de gezelligheid 's avonds.

Ik hou trouwens van regen. Haha iedereen vindt dat gek.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Herfst!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jij fietst zeker niet veel ;)

Maar als ik niet hoef te fietsen of het regent niet als ik moet fietsen, vind ik het ook heel mooi! De lente is vooral heel fijn zo na de kou van de winter, daarom geef ik daar toch wel de voorkeur aan, maar de herfst is zo mooi en lekker afkoelen na de zomer :)
    Wij hebben in de wijk zo'n mooi boom staan met dieprode/roze bladeren, echt schitterend! Kinderen vinden 'm ook zo bijzonder.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ik moet echt zeggen: allemaal. Ik vind het juist zo fijn dat we zoveel verschillende seizoenen hebben en het van -10 tot +35 kan gaan. Maar wel als de verschillende weertypen ook in het juiste seizoen vallen. Ik heb echt de pest aan 30 graden in maart of 20 graden in oktober....die zogenoemde nazomer, bleghhhh

7. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    De lente en zomer

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hou van al de jaargetijden!
    Elk jaargetijde heeft hele mooie dingen, nu zijn het de kleuren, de gezelligheid, Sinterklaas, de herfst stormen, de heerlijke gerechten. Jummmmm.

9. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

grappig had het er gisteren over met mijn man.
    Ik ben echt een herfsttype en hij een lentetyp.

Jammer dat de herfst vaak wordt overgeslagen. in augustus is het zomer en standaard 1 september liggen de pepernoten in de winkel.
    en dan heb ik het nog niet eens gehad over de kerstspullen die al een maand in de schappen liggen. of de kerstmarkten die zich elk jaar eerder aan lijken te dienen..

10. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik vind juist de verschillen van elk seizoen heerlijk, dus ik heb allemaal gestemd. Met kleine uitschieters naar lente en herfst omdat dan het meest heerlijk is om in de natuur te zijn.
    Ik ben echt anti-zeiken-over-het-weer. ;)

11. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Maar ik vind het ook weer fijn om savonds lekker de kaarsjes aan te hebben nu het zo snel donker wordt.

12. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Ik ben echt dol op de winter! Lekker knus met de kaarsjes aan en de feestdagen.. En van die lekker stevige winter wandelingen waarna je benen nog een paar uur natintelen van de kou. Heerlijk!! Al ben ik ook altijd wel weer blij als de dagen weer langer worden, want het donkere breekt uiteindelijk ieder jaar wel weer op. Heb wel echt een bloedhekel aan de zomer. Veel te heet altijd en al die rottige wespen, vliegen en muggen. Bah!

13. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik kan heerlijk zeuren over het weer, te warm, te koud, te nat (ik ben en blijf een Hollander hè:D) maar stiekem ben ik erg blij met alle seizoenen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het meest in mijn sas ben als het weer ook echt bij het seizoen past. Herfst is geen herfst zonder goede storm en hagelbuien, winter is geen winter zonder sneeuw en ijs enz.
    Vaak ben ik het aan het eind van een seizoen wel weer zat en kijk ik weer uit naar het volgende seizoen.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben ook niet zo van het zeiken over het weer. Wel tijdens een kletspraatje op het schoolplein ;), maar dat is meer omdat iedereen door de regen naar school moet. En als het juist zo lekker is een praatje over hoe lekker het is :)

Ik vind regen wel vervelend als ik moet fietsen en ik vind sneeuw en gladheid heel vervelend als we weg moeten, omdat het gevaarlijk kan zijn. Maar verder vind ik het wel allemaal prima. Het is heerlijk als het hard regent en je lekker binnen zit en sneeuw zorgt ervoor dat er gesleed kan worden :). Met de slee de kinderen naar school brengen, zo leuk!

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Lente, heerlijk seizoen. Niet te warm, je ziet de natuur opbloeien, leuk al die kleine beestjes weer. Herfst vind ik minst leuke maar dat is meer omdat ik werk in de zorg en veel buiten ben op de fiets dan. Qua natuur vind ik de herfst wel weer prachtig.

16. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik ben gek op de winter :D

de kaarsjes aan
    gezelligheid
    sneeuw en kou
    schaatsen
    de mooie verlichting

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb gekozen voor lente en zomer. Voor mijn gevoel is alles wat vrolijker ofzo. Toch ben ik blij dat we verschillende seizoenen en weertypes hebben. Wat dat betreft hebben we een goed klimaat. Ik zou het vreselijk vinden als het altijd maar warm is of altijd maar koud. Als het in de zomer een paar dagen/weken warm js geweest kijk ik echt uit naar een dagje regen.
    Oh en december valt bij ons ook in het perfecte seizoen vind ik. De kou en donker brengt toch wat sfeer en gezelligheid. Lijkt me heel raar om feestdagen te vieren terwijl het hartje zomer is met 30 graden.

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik vind alle seizoenen wel wat hebben..

de herfst en de winter vind ik altijd zo gezellig met kaasjes en de feestdagen..
    de zomer en de lente heerlijk de (eerste) warme zonnestralen en de bloemetjes die er weer mooi bijstaan..

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben dol op zomer, lekker lang buiten.
    En ik houd van de winter, vooral omdat ik dol ben op schaatsen.
    Ik heb een hekel aan heel wisselend weer met veel regen daar krijg ik vreselijke hoofdpijn van.

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zomer, omdat:
    Langer licht
    Bbq weer
    Lekkere temperaturen

Deel Deze Pagina