De lente en de zomer vind ik het heerlijkst. Gewoon omdat je dan lekker buiten kan leven, in de avond heerlijk in de tuin eten, na borrelen bij een vuurtje, lekker naar het strand, de speeltuin, picknicken in het bos etc etc. Wij zijn echte buitenmensen en hoe mooi en prachtig al die herfstkleuren van nu zijn, ik kan er niet van genieten. Vind de grauwe wolken, de regen en somberheid zo saai. En ook nu gaan wij gewoon naar buiten hoor maar die dikke winterjas ben ik nu al zat. En over de winter kan ik niets positiefs zeggen. Dat is echt een depressie seizoen voor mij. Blegh.
Lente! Mooi weer buiten, zowel mijn verjaardag als die van mijn vriend en ons dochtertje D) bloeiende bomen/planten, kleintjes in de wei.. De herfst vind ik het ergste. Op foto's lijkt het prachtig maar het komt er in NL vooral op neer dat je koukleumend door de regen loopt
Ik vind alle seizoenen fijn. De winter wel het minste Ik heb de afwisseling nodig, ben een seizoen vaak na 3 maanden ook echt beu.
Ik vind alleen de zomer heerlijk! Maar meer omdat ik al heel mijn leven zomers vrij ben (ik ga nog steeds naar school - hihi) en ik de zomer associeer met volop leuke dingen doen en lekkere temperaturen waarbij je niets hoeft en alles mag. De zomer is gewoon mijn favoriet. Lekker heet, leuke dingen doen. Ik krijg er energie van; terwijl niemand zin heeft om ook maar iets te doen - dan wil ik kastelen bekijken, musea, wandelen, fietsen, springen, stuiteren. Ik heb zomer-adhd. En 's winters een massieve dip
Lente en zomer Heb echt een hekel aan hefst en winter bah, zie er de lol niet van in. In de lente en zomer is iedereen veel buiten, gezellig.
Toch wel de lente als alles weer gaat bloeien. De herfst kan ik ook wel van genieten en vind de kleuren aan de bomen dan erg mooi. De winter vind ik geen donder aan met al die donkere dagen en heb een bloedhekel aan de feestdagen.
De lente! Dit vind ik het mooiste seizoen, alles begint weer op te bloeien, mensen komen weer lekker buiten. Herfst en de winter vind ik verschrikkelijk 😔
Bij mij is het lekker tegenstrijdig haha. Ik heb op de zomer en winter gestemd. Ik ben best wel een koukleum en ben in de zomer het energiekst en super vrolijk. Hou van de lange warme dagen, lekker gezellig tot laat buiten zitten. Bbq-en en festivals etc bezoeken. Bakken in de zon en met de caravan 3 weken op vakantie. Daarentegen hou ik ook van de winter. Niet zo zeer de koude donkere dagen, maar om de gezellige feestdagen, vooral kerst wat echt mijn favoriete feest is. En ik hou van sneeuw. Ik vind het zo gezellig en ben dan echt in mijn hum. Iedere jaar tel ik de dagen af totdat ik weer een week lang op mijn snowboard de pistes onveilig kan gaan maken. 😁🙈
De zomer, lente ook omdat dat het teken is dat de zomer in aantocht is. heb een hekel aan de herfst en winter. En dat is heel zachtjes uitgedrukt.
Winter. In de zomer ben ik altijd zo moe, herfst/lente geven veel gezondheidsklachten. Dus in de winter voel ik me het fijnst.
Lente! Alles krijgt weer geur en kleur en dat fantastische gevoel van de eerste keer weer met blote benen naar buiten! Héééérlijk! Kan niet wachten tot het weer zover is
Ik vindt alle seizoenen wel wat hebben De lente omdat: de wereld dan weer begint te bloeien, de lammetjes en kalfjes weer in de wei hupsen, de pulletjes weer vrolijk zwemmen en de vogeltjes weer beginnen te fluiten De zomer omdat: het zulk mooi weer is, de mensen vrolijker zijn en je overal leuke dingen ziet, zoals bbq's, volle speeltuintjes volle zwembaden water gevechten etc.. De herfst omdat: ik er versteld van sta hoe snel de natuur kan veranderen en hoe mooi het kan zijn, de dagen die korter worden, de gezelligheid wat je terug ziet keren in de huizen De winter omdat: als het sneeuwt de wereld zo mooi is zo wit en zo kalm, vooral als het in de nacht heeft gesneeuwd, en jij s'morgens vroeg opstaat en bijna als eerste buiten bent en de sneeuw er nog mooi bij ligt Tuurlijk hebben al die seizoenen ook minpunten, en dat is het regen, de wind, de gladheid en al die andere dingen wat er niet leuk aan is... Maarja he dit is tenslotte nederland😉😋
Ik haat de herfst. Ik word dan altijd zo depressief van.. Alle bloemetjes die dood gaan, bladeren die van de bomen vallen, regen, het word snel donker, 1 keer koud en 1 keer warm. Bah..
De herfst is mijn absolute favoriet.. De warme kleuren, donkere dagen, frisse lucht, gezelligheid in huis, kaarsjes, de geur van kaneel en appels, Halloween, eindelijk weer een heerlijke vest kunnen aantrekken of laarzen! Winter en lente vind ik ook leuk, heb alleen een hekel aan de zomer. Bij zomer denk ik aan: Zweet of erger: stinkend zweet van anderen, alle zichtbare modeflaters, muggenbeten en ander ongedierte in huis, vreselijke zomerhits, overlast van kermissen en andere zomerfeesten, plakkerige zonnebrandcreme's, plakkerige nachten, plakkerige dagen, plakkerige auto's, geen boswandelingen kunnen maken door teken, de lange vakantie, dagen dat het overal te warm voor is maar je toch moet doorgaan, verplichte BBQ's waarbij mensen asociaal veel vlees vreten met goedkoop bier en het meest vervelende van de zomer vind ik mensen die op een regenachtige zomerdag alleen nog maar kunnen zeuren om het weer... bleh!
Elke seizoen heeft wel iets, maar een dik pak sneeuw en een mooi zonnetje er bij is toch wel echt mijn favoriet!!!
Ik hou van alle jaargetijden als ze zich ook zo gedragen haha. Dus de lente met zijn opkomende bloemetjes, het fluiten van de vogels s ochtends vroeg, de geur van de warmte die in de lucht hangt. De zomer wanneer het lekker warm is, zwoele avonden en af en toe een onweersbui. De herfst met de vallende gekleurde bladeren, af en toe flinke wind en regen maar ook nog dagen met veel zonneschijn en wat warmte. En de winter met wat sneeuw en een zonnetje. Ik hou er NIET van wanneer alle seizoenen op elkaar lijken....regen en wind
Ik ben geboren in de herfst en ik ben dol op de herfstkleuren maar niet zo op de koude wind en regen.brr Wel fijn is het lekker gezellig binnen zitten met de kaarsen aan en lekker eten maken in de keuken ,soepen (hartige) taarten met oa pompoen,stoofpotjes ect die lekker zijn met koud weer. De winter vind ik meestal wel fijn met alle sneeuw de gezelligheid van de feestdagen, lekker warm binnen. Zolang ik maar niet door sneeuw heen hoef te rijden. Van de lente vind ik het fijn dat het weer warmer word en alles gaat bloeien. De zomer ben ik minder fan van als de temperaturen boven de 25 komen. Ik kan echt niet goed tegen de warmte. En in Nederland hebben we vaak of natte zomers of de ene hittegolf naar de andere.niet echt fan van de zomer dus. Mijn favoriete maanden zijn dus echt oktober t/m december. De herfst en het begin van de winter en in januari kijk ik weer uit naar lente.
Elk jaargetijden heeft wel wat. Persoonlijk duurt de winter mij altijd iets te lang. Van mij mag het in februari wel lente worden met iig 20 graden en dan in mei wel al zomer. De zomer vindt ik het fijnst.