Welk jaargetijde vind jij het fijnst?

Discussion in 'De lounge' started by Snoopy1979, Oct 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welk jaargetijde vind jij het fijnst?

1. Lente

2. Zomer

3. Herfst

4. Winter

5. Vind het allemaal even mooi

6. Vind het allemaal niets

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    1,105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Herfst.
    Heerlijk.
    Binnen gezellig de kaarsjes weer aan en met een kop thee en een goed boek op de bank .
    En buiten heerlijk door de bossen slenteren opzoek naar mooie paddestoelen of langs het strand in onstuimige herfst wind.
    Heerlijk vind ik het!
    Ook weer tijd voor lekkere stoofschotels, ovenschotels en stamppotten. Mmmmmm

2. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Hier exact hetzelfde!

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Alle seizoenen hebben voor mij wel wat:
    - lente: weer warmer weer, alles bloeit, jonge dieren
    - zomer: ik houd heel erg van het zonnetje, lange avonden, strand etc.
    - herfst: de kleurenpracht, kaarsjes weer aan
    - winter: sneeuw, kerst- en oud en nieuw-gezelligheid verder heb ik weinig met de kou haha.

Als ik moest kiezen, kies ik voor de zomer :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

😉lente en herfst.

Maar ook de koude en gure dagen met de kerst.alle lampjes aan vind zo gezellig.

Het minst hou ik van de zomer. Vooral als Bert bloedheet is😉. Maar deze zomer een airco op de kop kunnen tikken. Buurvrouw wilden er van af een ik zocht er een. Toen werden de warme dagen en stuk aangenamer in huis.

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Zonder twijfel de herfst, ik vind het echt genieten nu. :D

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    1 Herfst, gezellig de kaarsjes aan, dekentje op de bank.ben best wel een huismus dus ideaal.harde wind en regen kan ik lekker van slapen.nadeel is fietsen in de regen.

2 lente zo na de winter een fijne opsteker.tuin gezellig maken bloemetjes potten.

3 Zomer festivals, buiten zitten, energieker opstaan.in het algemeen beter gestemd.

4 winter gezellig in de avond buiten lopen met de kids feestdagen. (Vanaf januari vind ik het niks meer)teenkoud gladde fietspaden en wegen.bang om uit te glijden

7. Angelicdreamz

Angelicdreamz Actief lid

Feb 18, 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Voor mij is het altijd de winter geweest, maar nu ik sinds 3 jaar in Zweden woon komt de sneeuw me de neus een beetje uit :p Dus nu is het meer de herfst. Toch de knusheid van het koude weer en kaarsjes aan en natuurlijk de mooie kleuren buiten van de bomen. Ik woon midden in de bossen, dus je kunt hier heerlijke herfst wandelingen maken :)

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    De herfst en de lente.
    De herfst omdat het gezellig is; kaarsjes, vesten aan, haak/breispul op schoot, heerlijk uitwaaien aan zee.
    Winter vind ik ook heerlijk, maar ben erg bang om te lopen op ijzel. Dat gaat gewoon giga mis, haha. Decembermaand vind ik het leukst.
    Lente begint alles weer opnieuw te bloeien, vind dat zo spannend. Komen m'n bollen uit, alles ruikt zo lekker en mijn haakprojecten zijn dan eindelijk af.

Ik haat de zomer. Rotmuggen, vieze hitte, T-shirt is te warm maar een hemdje ziet er niet uit met m'n dikke bovenarmen en op de slechte dagen krijg ik m'n prothese niet eens aan.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik vond de herfst zo ongeveer 2 weken terug heel mooi. De blaadjes aan de bomen die begonnen te verkleuren en het was toen ook nog lekker buiten, dus alles zag er mega mooi uit met die zon erbij.
    Lente vind ik ook fijn, maar dan wel wanneer het hoort (eigenlijk met alle jaargetijden). Alles is tegenwoordig zo in de war, dit jaar hadden we echt laat pas mooi weer met de lente. Vanaf april snak ik echt naar wat warmte en ben ik de regen echt spuugzat.
    Winters zijn hier ook geen winter, als het nou eens keer écht gaat vriezen met een zonnetje erbij...maar hier is het altijd druilerig en regen bleh.

Maar ik ben in de tropen geboren en wordt vreselijk depressief in de winter. Het liefst heb ik het hoog zomer, dat ik buiten kom en de warmte zich als een deken om mij heen slaat. De meeste mensen vinden dat vreselijk en dat zijn de momenten dat ik het meest geniet.:)

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Lente en zomer, zou eigenlijk in land willen wonen waar het niet kouder wordt dan ongeveer ,15 graden.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Herfst en winter 1 en 2... dan ben ik altijd erg productief en krijg ik de meeste ideeën

Lente iets minder maar ook wel lekker weer na veel kou

En zomer vind ik niks aan. Ik doe minder en ik heb een hekel aan de zon in Nederland. In een land als Italië is het beter te doen.

12. Vlaflip

Vlaflip Actief lid

Jul 21, 2015
    269
    0
    16
    NULL
    NULL
    Absoluut de lente! Ik geniet dan echt van alles frisse kleuren en geuren! Maar ik zie van alle seizoenen wel het mooie. Van de zomer nog het minst, ik kan niet zo goed tegen de warmte.

13. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

Aug 15, 2015
    1,086
    156
    63
    Ik vind het wisselen van de seizoenen heel fijn en kan ook echt uitzien naar de zomer en dan weer de winter. Maar favoriet is de lente! Na die kou eindelijk weer zon en groen zien!

Share This Page