Links vind ik persoonlijk een typische bommajurk. Zou toch voor rechts gaan en anders zeker de middelste (mijn persoonlijke favoriet maar weet dat de meesten wel van iets meer kleur houden voor een bruiloft).
hahaha, ik weet niet hoe oud jouw oma is, maar mijn moeder is 72 en die loopt er nog steeds heel modieus bij. Wel gekleed naar haar leeftijd (dus geen minirok of zo) maar absoluut modieus. En mijn eigen oma droeg dit ook niet hoor, die had alleen maar jurkjes (bloemetjestype) met een ceintuurtje en buiten hakken, altijd handschoenen (ook in de zomer ) en een hoed Niet echt modieus, wel heel stijlvol.
Hee wat grappig ik heb vrijdag ook een bruiloft Ik zou voor de middelste jurk gaan, alhoewel de linkse ook mooi is. Rechts vind ik een te sportief jurkje voor een bruiloft Ben benieuwd welke het word 😊
Ergens eind de 70 volgens mij. Als ik haar in de linkse jurk zou zien, zou ik blij verrast zijn dus niet echt wat ik versta onder een omajurk (of bommajurk zoals Elisje zegt ) Maar goed, ik vind vintage kleding ook niet per se ouderwets.
haha, nou mijn moeder zou niet meer in de linkse jurk lopen (in geen van de 3 trouwens ) Maar goed, zij is toch al meer van de broekpakken, colberts en blousjes met een leuke spijkerbroek sommige vintage vind ik echt leuk (niet alle)
Hahaha, geen idee of het onpraktisch is (lijkt mij wel) Ik heb er een aantal gekregen na haar overlijden, denk dat ze wel 25 paar handschoenen had. En een boel hoeden. Ze ging echt zonder de straat niet op hoor Ze leeft al heel lang niet meer, maar als ik de lade opentrek en de handschoenen zie, zie ik mijn oma zo weer voor me staan
Ben ik nou gek of zie ik die pencil skirt niet in de OP? Ik heb nu gekozen voor het zwart witte jurkje. Leuk!
Omdat een jurkje heel mooi kan zijn...als het degene niet staat is het nog niks. En dit zijn 3 totaal verschillende jurkjes qua stijl en ook qua kleur. Ik hoop voor TS dat ze het type is dat alles aan kan, dan doet het er werkelijk niet toe. Maar ik kan alleen oordelen op basis van welk jurkje ik het leukst vind. Niet welke haar het mooiste staat of bij dragen het geschikst is voor een bruiloft.
Rechts een sportief jurkje . Wij hebben denk ik een heel ander beeld bij wat een "sportief jurkje" is. Ik kan je verzekeren dat de rechtse zeker niet sportief is .