Welk kado kiest jullie man? (of jullie)

Discussie in 'De lounge' gestart door blondi, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk kado voor mijn vriend?

1. Ferrari rijden

2. Humvee rijden

3. Offroad rijden

4. Skydiven

5. Kadobon

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Mijn vriend is 19 juni jarig. Nu kan ik niet kiezen tussen deze kado's.

1. 30 min in een Ferrari rijden.
    2. 30 min Humvee (hummer) rijden, mogen 2 passagiers mee.
    3. 1 uur offroad rijden.
    4. 1,5 uur skydiven in Roosendaal.
    5. Een kadokaart twv 79 euro zodat hij zelf kan kiezen uit 7 bevelenissen. (Ferrari & Humvee zit daarbij, de rest vind ie niks)

Pfff.. wat moeilijk. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar skydiven want dat wilde hij altijd nog eens een keer doen..

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.044
    113
    Hmm, lastig he, cadeaus's, mijn man is ook 19 juni jarig. Ik moet eerlijk zeggen dat hij geen van de genoemde dingen zou kunnen waarderen haha. Dat is zo persoonlijk.
    Maar als hij altijd al een keer wilde skydiven, lijkt mij dat de meest voor de hand liggende.

3. Mijn vriend zou waarschijnlijk gaan voor Offroad rijden.. Maar zou ook best eens kunnen dat ie voor de ferrari kiest!

4. Ik denk offroad rijden...

de rest vind tie niks

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Oh wat toevallig!

Mijn vriend is een 'echte' bouwvakker. Telefoontje van 10 jaar oud, hij doet niet aan internet en hij begrijpt niet dat ik een wachtwoord op mijn emailadres heb.. Dat zegt genoeg, niet? ;)

Het voordeel van het Humvee rijden is dat er nog 2 passagiers meemogen. De rest van de dingen moet hij alleen doen.
    In z'n uppie ferrari rijden, in z'n uppie offroad..

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn vriend zou gaan voor het skydiven. Al zou hij dat liever 'echt' willen toen op Texel bijvoorbeeld.
    Blijft lastig, maar als jouw man al eens heeft aangegeven graag te willen skydiven, dan lijkt de keus simpel, toch? :)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou als ik jou was gaan voor 't skydiven, aangezien je zeker weet dat hij dat nog eens wil doen.

Geen idee trouwens wat mijn vriend zou kiezen, volgens mij vindt hij het allemaal niet echt wat.

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Maar Ferrari rijden wil hij ook.. hij wil alles :D
    Maar nog niet zo heel lang geleden zag hij skydiven op tv en toen zei hij dat hij dat ook nog eens wilde doen.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou voor skydiven kiezen! Ferrari en Hummer rijden vind ik niet zo bijzonder, als mijn man dat graag zou willen zou ik zo'n auto gewoon voor een dag huren :).

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik denk dat mijn vriend zou kiezen voor ferrari rijden op een circuit. Maar liever nog een slipcursus of een E achter B rijbewijs.

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb eerst gestemd zonder het te lezen maar had op ferrari rijden gestemd maar als hij altijd al een keer wil skydiven zou ik dat doen

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hmm.. skydiven gaat toch aan top.
    Maar volgens mij is het wel ver rijden vanaf hier, kom uit Tilburg..

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ferrari of Offroad rijden.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Mijn man durft nog niet eens in een achtbaan, dus deze opties zou voor hem niks zijn. Ik weet niet hoe avontuurlijk jouw vriend is?

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    1 en 3 heeft ie al gedaan, 2 lijkt me niet zo spectaculair, dus ik zou voor sky diven kiezen.
    Lijkt me zelf nog wel leuk, :D

Deel Deze Pagina