Hoi meiden, Mijn man gaat vanaf begin oktober een half jaar naar Afghanistan op uitzending en ik wil hem dus iets leuks mee geven. Het idee wat ik nu in mijn hoofd heb is dat het iets van mijzelf is (een fotoalbum maken met fotos van de mooiste momenten afgelopen 3,5 jaar, met een leuk/mooi verhaaltje er bij) en iets van onze vrienden, familie en kennissen. Ik had daar het idee voor om iedereen die we kennen een stukje te laten schrijven, en dat een simpel regeltje zijn om hem succes te wensen tot alles wat ze kwijt willen. Daar dus een soort van plakboek van maken, zodat hij daar nog wat te lezen heeft.. Hebben jullie misschien nog andere ideeen om wat verdere inspiratie op te doen?
Hey meid, dat klinkt als een super leuk idee. Dat zal hem vast goed doen op moeilijke momenten. Wat dacht je nog van een proefmonstertje met je lievelingsparfum? Kan hij af en toe snuiven Voor mijn ex had ik net voor vertrek in verschillende vakjes van zijn tas briefjes verstopt. 1 In een sok, de ander weer in zijn toilettas enz. En gewoon veel brieven schrijven. Succes alvast!
Als ik naar verweggiestan zou moeten voor een half jaar wist ik wel wat ik van de vrouw wilde hebben: een opblaaspop Maar het idee wat je zelf al hebt is ook erg leuk hoor
Kijk, daarom hebben we dus meer mannen nodig op het forum.. kwalitatief goede input rechtstreeks vanuit de mannelijke psyche!
ìk zit dus met hetzelfde probleem.. alleen gaat die van mij in aug al weg.. en dan voor 10/15 weken..