Op wippertjes-jacht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Kan iemand me vertellen waar ik echt op moet letten bij het aanschaffen van een wippertje? Ik zie op internet wippertjes met of zonder boog met speeltjes, wel/niet in hoogte verstelbaar, wel/niet in meerdere standen te zetten.
    De een is zachter kwa kussen dan de ander.

Waar moet ik nou op letten en wat is nou echt fijn voor le bebe, welke hebben jullie, kortom: welk merk/type raden jullie mij aan?

Alvast super bedankt voor jullie reacties!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Wij hadden een 'gewone' van Prenatal. Hij functioneerde maar was niet ideaal. Le bebe zakte vaak scheef en hij zat er net niet lekker in (te plat). Bij Oma had hij een Chicco. Daar zat hij veel lekkerder in en die bleef ook mooier. Voor de volgende gaan wij dus ook een chicco aanschaffen.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    een heeele simpele....kon lekker in alle standen...wel wippen en niet wippen...als hij groter was kon die er nog goed in, veel ruimte dus.

Gewoon lekker simpel en goedkoop hihi. welke het was weet ik niet meer....is al 6 jaar terug dat ik hem gekocht had...

5. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Bij kleintjes is het belangrijk dat niet alle wippers goed zijn voor het nekje! Bij sommige wipstoeltjes mogen ze pas na 4 maanden in. Wij hebben de doomoo aangeschaft, anders hadden we de nuna leaf gekocht.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Bij mijn dochter hadden wij een wipstoel met verkleiner waar ze vanaf 0 maanden in mocht (dus meteen). Wij hadden geen speeltjes eraan maar een losse boog met speeltjes erbij.

Nu hebben we gekozen voor een doomoo seat omdat het mij toch beter aanstaat dat deze zich aanpast aan de baby in plaats van dat de baby zich moet aanpassen aan de vorm van de stoel.

7. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Hier ook de doomoo aangeschaft....lijkt me heel fijn voor de kleine. Heb m op marktplaats gekocht voor 50 euro incl wipgedeelte en ziet eruit als nieuw. Fijn is ook dat ze er heel lang mee door kunnen.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben een babybjorn balance air.
    Kost wel wat, maar bebe mag er vanaf dag 1 in, wipt op eigen beweging EN kan tot 13kg mee.
    Wij zijn er iig heel erg blij mee :D

9. Ik had ook de babybjorn balance. De 3 standen leken mij handig (uiteindelijk alleen de zitstand gebruikt), het lijkt me voor de baby lekker en goed zitten en het evenwicht goed verdelen. Het is ook voor de baby wel fijn dat ze zichzelf dan kunnen wiegen zeg maar.
    Maar heb de stoel niet enorm veel gebruikt, mijn zoon vond de schommelstoel namelijk veel interessanter dus heb ik de babybjorn boven gezet met een speelboog eraan van tiny love (Tiny Love Sunny Stroller | Tiny Love | Baby-Dump) omdat ik die standaard speelboog van babybjorn niet zo leuk vond voor hem. Uiteindelijk dus toch nog wel de stoel gebruikt.

10. misa

misa Niet meer actief

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ook babybjorn balance, alleen de baby zit nog in de buik dus kan er nog niet over oordelen ;)

12. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de doomoo favoriet! We hebben nog een goedkope wipper voor boven om even snel de handen vrij te hebben...

Deel Deze Pagina