Ik heb een quinny buzz 3 maar de achter rechterband loopt steeds leeg na een tijdje, wat kan ik doen wie heeft er tips een nieuw band opzetten gaat niet. Dit geld alleen voor de voorste band... groetjes, Orchidee
Valt het niet meer binnen de garantie of heb je deze kinderwagen al van een vorige zwangerschap? Anders zou ik toch even contact opnemen met de fabriek of via de winkel waar je hem gekocht hebt. Er is altidj een manier om die band te vervangen lijkt me zo.
Dan zou ik toch eens langs de babydump gaan en vragen wat de mogelijkheden zijn. Je zult het dan waarschijnlijk wel zelf moeten betalen maar denk dat een nieuw wiel nog altijd goedkoper is dan een nieuwe kinderwagen.
Het gaat toch om de luchtband? Dan kan je de binnenband gewoon plakken. Precies hetzelfde als bij een fietsband. Als er veel gaatjes in de binnenband zitten kan je bij de fietsenwinkel of de prenatal een nieuwe binnenband kopen.
Je klunt via veel sites wel een binnenband bestellen (marktplaats,ebay,prenatal,quinny site zelf waarschijnlijk ook wel) Maar ik zou eerste eens even kijken of het niet te plakken valt,durf je dit niet zelf aan of ben je er niet zo handig in dan kun je altijd even naar de fietsenmaker gaan die kunnen dat vast wel voor je gok ik zo
Ik dacht dus precies het zelfde. Wij hebben standaard binnen bandjes op voorraad liggen voor de quinny buzz. Je kunt de bannd plakken of een nieuw binnenbandje erop leggen net als bij een fiets.
ik had er ook steeds last van en ging steeds naar de fietsenmaker, na de 3e keer, steeds zelfde wiel vonden ze een ijzerdraadje in de buitenband, van daar... plakken is bij ons 7,50 daar ga ik niet zellf voor prutsen met die kleine bandjes....
Had dat bij de quinny buzz ook. M'n vader heeft hem toen heel vaak moeten maken. Toen wilde ik een nieuwe band erop leggen maar nu een donkey dus de buzz weg!