Goeiemorgen dames, Gister moest ik een rekening overboeken en toen viel mijn oog op 3 afschrijvingen van 22-11-2011. Alle 3 van T-Mobile á 10 euro per keer voor een prepaid opwaardering. Oke, ik heb een prepaid bij hun, maar ik heb helemaal niet opgewaardeerd Gelijk T-Mobile gebeld en deze medewerker kon me vertellen (nadat ik ze een printscreen van internetbankeren had gemaild) dat ik niet via hun had opgewaardeerd. Heel vreemd aangezien het wel hun rekeningnummer is en hun naam erbij vermeld staat. Het mobiele nummer waar het beltegoed bijgeschreven moet zijn klopt, die is ook van mij. Ik heb alleen geen 30 euro aan beltegoed bijgeschreven gekregen Volgens T-Mobile had ik opgewaardeerd via prepaidopwaarderen.nl. Ik had werkelijk waar nog nooit van deze site gehoord want ik waardeer altijd telefonisch Ze legden het probleem weer bij mij terug en moest maar contact opnemen met die opwaardeer site. Zij hadden mijn 30 euro zeiden ze....zucht... Gelijk de bank gebeld maar kan het niet laten storneren, heb wel het rekeningnummer van T-Mobile laten blokkeren. Kan er in ieder geval niet meer afgeschreven worden. Heb een mail naar die site gestuurd en hopelijk krijg ik snel antwoord. Heeft iemand anders dit al eens gehad?
Jee dat is ook vervelend! Hun kunnen toch ook zien of het bedrag daadwerkelijk bij jou is bijgeschreven? Ik heb er ( gelukkig) geen ervaring mee, succes hoop dat je snel wat hoort
T-Mobile zegt niets geincasseerd te hebben, terwijl het wel hun rekeningnummer is EN hun naam staat erbij Maar ik heb geen 30 euro aan beltegoed gekregen. Die wil ik niet eens want heb over een week een abbo. Wil gewoon mijn geld terug! Maar even een reactie van die opwaardeersite afwachten.....
Pff, schiet lekker op zo Die site heeft ook niet geincasseerd, want dan zou er een totaal andere omschrijving moeten staan. Weer met T-Mobile gebeld maar die snappen er ook niks van. Ze blijven erbij niet geincasseerd te hebben, maar gaan het nu wel verder uitzoeken en ik wordt terug gebeld.....