A en D vind ik het leukst! A die pony, maar daar moet je wel zin in hebben. Ding hangt altijd na 3 weken in je ogen..
'k vind a en d ook het mooist.. Maar de kapper kan ook goed bepalen wat qua haar en hoofd een goed plan is
Haha jullie maken het me wel moeilijk Ik ga zo naar de kapper (zonder afspraak), kom net uit de douche Whaaa ik weet het nog steeds niet, ships Om de kapper te laten bepalen, hmmm.. Had dat al een keer eerder gedaan (was wel bij een andere kapper, maar ook zo'n binnenloop kapsalon) en kreeg daar enkel als antwoord: ja wat vind JIJ het leukst ? Had er denk ik weinig verstand van want had van haar geen mening gehoord, hoe zeer ik ook doorvroeg. En bedankt voor het compliment over de ogen ! Hoor wel vaker dat ik mooie ogen heb, vind het dan ook zo jammer dat ik een bril draag (lenzen kan ik niet hebben) met min glazen (verkleinen)
Ik kan het natuurlijk ook combineren... pony met voor de rest een beetje slag Staat misschien ook wel ? Bedoel, heb geen afro bos krullen, maar ook net geen stijl haar (het is echt onhandelbaar whaa) dus wie weet staat dat wel ? En pony dan wel stijlen (heb overigens al een goeie stijltang, een CHI)...
Whaa, ik ben eruit denk ik De pony ! Met voor de rest een stukje korter dan nu en lekker in laagjes..
Whaaa, het is GEEN van de kapsels geworden Ik ben geknipt door the boss himself en had met hem een en ander overlegd. Pony zou volgens hem niet staan. Wel veel advies en alles (info over mijn conditie van het haar) over mijn haar gekregen, wat ik nooit van zijn andere werknemers had gehoord. Hij was eerlijk (heb mijn haar werkelijk laten verslonzen de laatste jaren) maar ook echt een toffe vent tegelijk. Nam uitgebreid de tijd voor me en om ook uit te leggen wat er aan de hand is met mijn haar, zeer prettig vond ik dat. Bleek dat 10-15 cm van mijn haar enkel compleet dood was en echt niet meer te redden, legde uit hoe je dat kon voelen/zien en waarom mijn haar nu zo onhandelbaar is etc... Toen ik dat hoorde (dat ik 15 cm dood-niet-te-redden haar aan me had hangen) heb ik hem maar de vrije hand gegeven, had gezegd: zo lang het maar mooi staat ! Hij stelde wat voor en ging zijn gang. Moet zeggen, hoe hij alles deed, knipte, uitlegde vond ik werkelijk TOP. Echt een verschil tussen the boss en zijn werknemers duidelijk. Je kon ook wel merken dat hij de baas was qua houding tegenover zijn werknemers, maar dat ging ook op een manier (hen soort van tot de orde roepen) waar ik respect voor had en waarvan ik dacht: daar heb je ook wel gelijk in ja... weet niet, voelde me heel prettig bij hem. Uitgelegd gekregen hoe ik mijn haar het beste in model kon brengen en dat ook zelf voor gedaan met de fohn etc. qua technieken en het resultaat mag er zijn... Niet alleen ik zat wat betreft het resultaat letterlijk , maar vriendlief ook en er kwamen gelijk 3 andere kapsters massaal naar me toe van: WAUW, zijn die van jezelf ? Hihi JA. Voor de duidelijkheid dus: het is kort en heb KRULLEN waar je U tegen zegt. Zijn nog helemaal natuurlijk ook, maar door mijn zware dode lange verslonsde haar waren ze de laatste jaren compleet verdwenen en was het echt onhandelbaar stug. Kan je nagaan wat je met een goede knipbeurt kan bereiken Nog een gratis proefmonstertje meegekregen en heb zijn naam genoteerd, ga voortaan ZEKER naar die kapper terug om bij hém geknipt te willen worden.... Enneh, ze hebben niet alleen wat voor mij gedaan, andersom ook want ze waren massaal geinteresseerd in de site waar ik zeg maar die kapsels make-overs heb gefixt en wilde dat adres graag hebben, dus gegeven (goed, achteraf bleek het taaz.com i.p.v. tooz.com wat ik had doorgegeven, maar dat geef ik morgen zeker nog even door, is wel het minste wat ik nog kan doen) Foto's komen morgen, ga het morgen eerst nog verven thuis (heb uitgroei) en dan zullen jullie het zien. Beware...
O wat een leuk verhaal en wat fijn dat het kapsel goed bevalt! Ik krijg zelf zin om naar de kapper te gaan nu. Ben benieuwd naar het resultaat!