CZdirect

Discussie in 'De lounge' gestart door magicA, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. magicA

magicA Lid

12 okt 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er verzekerd bij CZdirect en wat zijn je ervaringen???
    Zit erover te denken om over te stappen maar geen idee of je veel rompslomp en of je goed geholpen wordt enz enz...

Dus.. doen of niet doen????
    alvast bedankt!

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Na jaren verzekerd te zijn geweest bij het "gewone" CZ hebben wij voor dit jaar (2010) een CZdirect-verzekering afgesloten. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen verschil merk tussen de service van CZ en CZdirect.

Het enige wat anders is/lastig kan zijn is dat je geneesmiddelen via internet moet bestellen, dus niet in de apotheek op kan halen. Alleen dingen die je direct nodig hebt kun je wel in de apotheek halen. Maar tot nu toe heb ik dit nog niet meegemaakt, dus ik kan niet vertellen hoe deze service werkt.

Ik ben dus positief over deze verzekering. Succes met het maken van een keuze en als je nog vragen hebt dan stuur maar een pb.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat is precies het verschil dan? En is het goedkoper? Wij zitten bij het gewone cz.

4. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    CZdirect is goedkoper, alleen kun je bijvoorbeeld nota's niet opsturen naar CZ maar moet je deze inscannen en dan via de computer versturen. En geneesmiddelen moet je via internet bestellen en krijg je thuisbezorgd ipv dat je naar de apotheek gaat. Alleen geneesmiddelen die je dezelfde of volgende dag moet gaan gebruiken, mag je wel bij de apotheek ophalen.

Ik weet zo niet precies wat 't prijsverschil is, maar dat zal vast wel op de site van CZdirect te vinden zijn.

Deel Deze Pagina