Gebruik dit topic om een lid in het zonnetje te zetten! Wie is voor jou, het lid van de dag, en waarom?
Ah wat lief Zonnebloem! Jij ook natuurlijk. Je bent super op weg! Cocqil.... nogwat heeft me aan het lachen gemaakt met haar computernerd plaatje hahahaha.
Marieke1610; gewoon omdat ik weet dat ze het moeilijk heeft met de laatste loodjes in combinatie met het warme weer en wel een positieve opsteker mag krijgen.
Esther15 omdat ze altijd zo positief is en oprecht blij voor anderen terwijl ze redenen genoeg heeft om dat niet te zijn. Top wijf.
Marnat. Waarom weet ik zelf niet maar maakt genoeg mee en eheft genoeg meegemaakt maar blijft sterk. Zo komt ze over. En daarbij natuurlijk Marnatman!
Monkeylove, omdat ze haar borstvergroting met ons deelt waardoor ik het misschien zelf op een dag ook durf!
aaaahhhhh LIEF!!!!!!!! En ik zet jou in het zonnetje omdat je er net zo hard voor iedereen bent!!!xxxxx En Lov23, omdat ze altijd goede raad heeft, en en en pppfff weet er zo veel......
Saja omdat ze mij vorige week zonder vragen te stellen even te woord heeft gestaan en mij uit een mannen dip heeft gehaald. Dank je wel. Saja.