Ik word helemaal gek van mijn haar. Het is dun en wil gewoon nooit zitten, het is half lang en blond. Of het nou half lang is of lang het gaat altijd hangen met een lelijke scheiding in het midden. Föhnen en gel/mousse etc erin heeft weinig effect, ja voor een uur ofzo en dan houd het op. Wil het nu eens leuk hebben zitten en er een model in laten knippen. Maar ml houd niet van "korte koppies". Nou kwam ik dit tegen en dat is toch geen kort koppie? Maar vind ze beide leuk dus welke vinden jullie het leukste? Of kapsels halflang haar 2013 - Google zoeken
1e is erg leuk, maar als jij zegt dun, slap haar te hebben kost dit je heel veel föhn en moussewerk iedere dag... Het ziet er zo simpel uit, maar ik denk dat het in de praktijk best tegen valt! Je 2e link geeft bij mij heel veel foto's dus die kan ik niet beoordelen... Edit: Ik vind dit idd niet onder kort koppie vallen, dat is voor mij korte bob en korter
Ligt denk ik totaal aan je gezichtsvorm wat bij je past Foto 1 vind ik leuker dan foto 2, al is het allebei niet echt mijn smaak, en denk veel werk qua föhnen/stylen elke dag, daar moet je ook tijd voor hebben
OPGESTOKEN KAPSELS HALFLANG HAAR | Kapsels Halflang 2013 Gaat om de 3e foto. Föhnen is op zich geen probleem, wil het gewoon in een leuk model hebben. Maar tips of ideeen zijn ook echt welkom hoor.
Ik heb zo'n kapsel gehad! Maar ik heb dan ook veel en dik haar, en ik heb het laten straighten. Dus ik had echt zo'n kapsel. wat ook gewoon heel de dag bleef zitten. Met dun en futloos haar zou ik er niet aan durven beginnen. want slap blijft slap. tenzij je inderdaad gaat fohnen en alles...
De eerste link is zo goed als mijn kapsel. Ik heb alleen een iets minder lange lok als pony maar verder precies hetzelfde. Het is wel even wat fohn en styling werk s ochtends en ik heb veel en vooral vol haar. Ik vind zelf de eerste dan ook hrt leukste...
Met halflang en lang gaat het hangen, heb eerder wel een kort koppie gehad en toen bleef het goed zitten.
Ga naar een goede kapper en laat je adviseren. Ik ben wel eens met een fotootje van wat ik wilde naar de kapper gegaan en zij kon mij precies vertellen waarom het niet kon.....Zij heeft toen er iets van gemaakt wat wél kon en deels overeenkwam met het fotootje.
Kapsel 1 denk dat het niet heel moeilijk te föhnen is eigenlijk Wel even met de pakker overleggen of het geschikt is voor je gezichtsvorm en type haar
Bij foto 1 moet je inderdaad wel de juiste gezichtsvorm hebben. als ik wat dunner haar zou hebben zou ik ze mooi op 1 lengte laten knippen, schouderlang .. Maar dan ga ik teveel van mezelf uit, ik heb altijd spijt als ik van de kapper af kom. Mijn man knipt al 1 jaar de puntjes. haha
Nou ik ben geweest. Moet geloof ik vaker gaan, onderste deel was helemaal gespleten en moest toch aardig stukje vanaf. Is half lange boblijn geworden.
Kun je met een halflange Bob je haar nog in een staart krijgen? Wil er zo graag een, maar is wel handig voor m'n werk dat het vast kan.