-Hypotheek/huur (teruggaaf belasting al verrekend) -Overige vaste lasten -Benzine/Diesel -Boodschappen Dit vraag ik me af omdat ik het idee heb dat wij echt heel veel kwijt zijn.. Ik zal meteen aftrappen! -Hypotheek 760 -Overige vaste lasten 1200 -Benzine 400 à 500 -Boodschappen (incl. sigaretten vriend) 600
Huur 676 Electr gas verz etc. 700 Benzine. 140 ( eerlijk we tanken niet in nl) Boodschappen 400 incl luiers etc. We wonen vrij groot op 140 m2 ex.zolder. 5 slaapkamers bad kamer met ligbad.
Huuur 500, Energie/gas 150 Benzine 200 boodschappen 200 zoiets denk ik, maar weet het niet precies uit mijn hoofd
Hypotheek 445 (incl teruggave en komt volgend jaar nog iets bij ivm starterslening) Overige vaste lasten 730 Bezine 150 (woon-werk 40km p/d x 5) Boodschappen (incl luiers e.a. verzorgingsproducten) 350
Is ook net wat je gewend bent etc hè.. Wij hebben een tijd nog veel minder uitgegeven omdat het niet anders kon en dus is het nu voor ons bijv met die 350 al heel wat hihi. Komen niets tekort: borreltje, wat lekkers, gezonde voeding, drie kids (2 in de luiers) etc. Maar vergt soms wel slim inkopen of creatief koken En daarnaast zijn sigaretten natuurlijk ook vrij prijzig. Ligt er wel aan hoeveel je rookt, maar over het algemeen.
Ja.we kunnen het ook wel met wat minder maar dan wordt het zo sober.. Mijn vriend rookt volgens mij zo'n 30 à 40 p.w.
Heel veel.. We gaan sowieso elke week 1 of 2 x uiteten en kijken niet op de kleintjes maar dat hoeft gelukkig ook niet. We werken er hard voor soms 16 uur per dag dus een beetje genieten mag wel vinden we.
wauw wat een hoop geld geven jullie allemaal uit. vaste lasten inc.huis is 1600 boodschapppen,kindje op komst 200-250 benzine audi a8 200 onzindingen en luxegoederen MAANDELIJKS ONBETAALBAAR ha-ha-ha
huur 511 overige vaste lasten( incl.zorg,gaslicht, autoverz. etc ) 1100 boodschappen 500/600 diesel 400