Welk Kattenras is dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door SyrianBeauty, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn moeder heeft een noorse boskat cattery en ik vind het eigenlijk wel iets daarvan weg hebben. Maar sommige raskatten hebben veel van elkaar weg en als kitten zijnde lijken ze zo op elkaar. Vaak als ze ouder worden zie je meer verschil.

Maar wat een leuk beestje zeg.
    Mijn moeder heeft momenteel een nestje en daar lopen vijf van die vrolijkerds rond.

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Misschien moet je dan je eerste posting nog eens nalezen:

Daar staat echt niet dat het beestje ergens op lijkt, maar dat ze het ras niet weet. Met je openingspost wek je namelijk de indruk dat je zus denkt dat ze een raskat heeft, maar geen idee welke. En of wij dat dus uit kunnen zoeken wat het is. Maar goed.. maakt niet uit. Ik denk dat het een kruising is. En het kan dus van alles zijn.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Klopt, daar zijn we ons ook van bewust. Maar we staan wel achter die beslissing, omdat ook wij het belangrijk vinden dat er niet overal broodfok en inteelt en ziekteverspreiding ontstaat. De stamboompapieren zijn dus aangevraagd en de katers hebben de namen die wij ze hebben gegeven op hun stambomen staan.

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Volgens mij is het idd een lief huis tuin en keukenkatje met nog wát nesthaar , vind hem te rond voor een Noor of Coon

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Lief kruisingkje. Miss dat het duidelijker te zien is als die ouder wordt :)

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Noorse boskat gekruisd met een Maine coon lijkt het op.

Deel Deze Pagina