Welk kattenvoer is het beste en eventuele tips?!

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 10 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.131
    2.961
    113
    Vrouw
    Hier hadden ze helaas geen proefzakjes van het merk dat ik graag wilde proberen, alleen vd "goedkopere" merken. Hopelijk lust ze de brokjes die ik besteld heb;)

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

:D

Ik haal wel het 'mesje' van de staart en van de kop.
    Katten zijn gebouwd om hun plooi te verscheuren maar ik merk dat mijn katten daar toch wel moeite mee hebben dus ik help ze een handje door de garnaal een beetje voor te scheuren.
    Hopelijk vinden ze het lekker! Mijn katten zijn echt dol op garnalen!

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.131
    2.961
    113
    Vrouw
    Gisteren geprobeerd met garnalen, maar ze pakt ze uit haar etensbak kauwt er een paar keer op en laat ze dan weer liggen. Toen ik een paar gekookte stukjes kipfilet er bij in gedaan had, heeft ze per ongeluk een stuk of 4 garnalen mee opgegeten,maar de rest liet ze mooi liggen!

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.131
    2.961
    113
    Vrouw
    Ik heb het kitten voer van porta 21 ontvangen, en dat vindt ze heerlijk! Dat is dus mooi dat kunnen de kittens straks mee gaan eten.
    Vanaf welke dag zal ik de kittens wat proberen te laten proeven? Ze zijn nu 17 dagen.

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Onze kat eet alleen maar brokken. Ze krijgt royal canon. Ze eet verder helemaal niets, we denken dat we haar verwennen met iets anders dus hebben alles al geprobeerd. Vis, zalm, kip stukjes, slagroom, melk, etc maar madame lust niets en laat het gewoon liggen. Water en brokken krijgt ze dus haha eigenwijze gekke kat

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    One van Purina schijnt nog niet eens zo heel slecht te zijn aldus een vriendin die dierenartsassistente is. Al geeft ze de voorkeur aan premiummerken. Wij voeren Iams. Onze kat doet het daar erg goed op. We hebben ook wel Orijen gegeven. Hier was hij dol op maar groeide helemaal dicht van dat spul. Nu met Iams mooie volle, dichte en glanzende vacht en niet onbelangrijk, goed op gewicht.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met de kittens?

8. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.131
    2.961
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat je daar naar vraagt, ik heb een topic geopend wat over de kittens gaat, staat hier vlak onder met een update;)

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Die van ons krijgt Brekkies, en vult dat geheel uit eigen initiatief aan met muizen, vogeltjes, en vanmorgen kwam hij met een mol aan...

Van onze vroegere kat heb ik geleerd nooit meer nat voer te geven - we hebben meerdere keren zijn tandsteen moeten laten verwijderen bij de dierenarts (onder narcose, dus diep in de buidel tasten elke keer). Wij kregen het advies dat brokken beter waren, maar die lustte hij toen helaas niet meer...

Deel Deze Pagina