Hoi, mijn zoon van 4,5e maand heeft nu sinds 3 dagen onwijs last van dunne, slijmerige ontlasting. Krijg de luiers niet aangeslepen, hij zet wat druk en er zit weer wat in. Niet veel, maar wel elke keer wat. Vandaag al 7x kunnen verschonen. Eergisteren zette hij druk tijdens het verschonen en spoot er naast de ontlasting ook een straal water mee uit. Kan geen tanden ontdekken en hij heeft al een week geen groenten meer gehad. Drinkt zijn flesjes gewoon netjes leeg, is net zo vrolijk als normaal. Iemand enig idee wat het kan zijn? Bel morgenvroeg sowieso even de huisarts.
het kan het begin zijn van tandjes onze dochter heeft dat ook gehad en toch kwamen er pas veel later 2 tandjes door ik geloof dat het nog 4 weken bij haar duurde
Mijn zoontje is dan wel wat ouder, maar die had het een week geleden ook. Het heerst volgens de huisarts, en was idd na 4 dagen weer over. Als hij vrolijk & alert is, en voldoende plasluiers heeft is er denk ik niets aan de hand. Maar zou met die leeftijd toch de huisarts even bellen voor de zekerheid.