Welk kinderbad na babybad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lentes, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hier gaat dochterlief (20 maanden en iets van 90cm ofzo) nog gewoon in het babybadje hoor. Deze zetten we op de grond in de douchebak en badderen, spelen en spetteren maar!

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Mijn oudste ging met mij samen onder de douche. Lekker samen wassen en als zij helemaal klaar was zette ik haar gewoon in de tummytub. Daar kon ze rond 9 maanden zelf in zitten. Natuurlijk keek ik of het goed ging. Ik had dan mijn handen vrij om mezelf te wassen, af te drogen en als ik dan droog was, haalde ik haar uit het badje en droogde ik haar af. Ik vond dit zo makkelijk. Dit hebben we lang zo gedaan. Ze passen nog heel lang in zo'n badje.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Mmm ja, wat is het probleem? Opblaasbadje kan je gewoon opgeblazen laten staan. Op zn kant tegen de muur. Ik heb hem hier bovenop de buizen van het douchegordijn liggen. Hij heeft hier ook een tijdje opgeblazen op zolder gelegen.

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ze is bijna 3!

Rechthoekige speciekuip las ik nog ergens!

Bij een opblaasbadje bibabad ed ben ik bang voor viezigheid erin..

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hahaaahhaaaaaaa:D,

Sorry, dat wist ik helemaal niet. Hihi!

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    De bekleding van bibabadje kun je op 60 graden wassen.

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

Haha, ja bij 3 is het toch wel echt bijna noodzakelijk om naar iets anders te gaan kijken hé :D

Ok, op 60graden wassen dat is wel handig ja, is dat ding er makkelijk af en op te krijgen?

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Als we toch bezig zijn.
    Hier ook geen bad. Maar wel twee jongens (23 mnd / 7 mnd)die het heerlijk vinden om samen in bad te gaan. Maar het baby badje word met zijn twee nu wel krap. Iemand nog ideeën voor een bad met zo'n tweeën?

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

MIsschien handig om dan even naar peuter en kleuter te laten verplaatsen, want nu denkt iedereen dat het om een 1-jarige gaat? ;)

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    De mijne is ook bijna 3 en is flink aan de maat. Ze past nog in een babybadje en past ook prima in een opblaasbadje. En viezigheid kan je evengoed in een speciekuip krijgen. Hier ook geen viezigheid in het badje. Zou niet weten wat voor viezigheid?? Leeg laten lopen, op zn kop uit laten lekken en een doek erdoor..

11. Lentes

Lentes Niet meer actief

Hoe vraag ik dat? Om te verplaatsen?
    Het topic is al hierheen verplaats :)

Nu snap ik inderdaad waarom iedereen denk dat ze nog zo jong is! Haha

Qua viezigheid bedoel ik gewoon schimmel in de randen ofzo, ik ken mezelf, heb echt geen zin om zo'n ding na te gaan drogen.
    Stop eruit en klaar moet t zijn :)

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wij hebben (na lang zoeken) een nieuwe douchebak (driehoek) gekocht die zo diep was dat het water 30 cm diep kon...een minibad dus ;)

13. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Wij hebben een flexibele kuip van de action en nu n grotere van het tuincentrum.
    Ideaal ook voor op vakantie.

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ook:het bibabad! Wij hebben er één van 80x80 meen ik, maar er bestaat ook een grotere maat. Tot afgelopen zomer pasten ze er nog in met z'n tweeën. Ik vind het heel makkelijk in elkaar te zetten en ik deed het regelmatig even met het douchegordijn en de badmat in de wasmachine. Verder hing ik tussendoor na gebruik altijd aan de douchekraan om uit te lekken, en dan hoef je het dus niet uit elkaar te halen, dus zo klaar. Het is heel licht en je kan het zomers ook in je tuin zetten! Het is hier drie jaar meegegaan en nog niet kapot.

Kortom: Kan het iedereen aanraden, vond het een superaankoop!

15. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wij hebben de grote, staat nu standaard op 90x90 maar wat een fijn ding. Is echt elke cent waard geweest.

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier en grote meid met 2 jaar en 2 mnd en die zit gewoon in het babybadje. Pas vanaf haar eerste verjaardag eigenlijk, daarvoor in de bubbel.

Ben nu pas aan het kijken voor wat anders voor als het niet meer past, aangezien ze badderen echt leuk vind.

Deel Deze Pagina