ik vind de 2e leuker ..Maar MET bovenstuk... zit het bovenstuk er niet op dan vind ik de 1e leuker !! en idd. waarom niet voor een prikkie op marktplaats kijken en hem dan samen met je dochtertje versieren.. is dat niet leuker? vooral omdat ze het leuk vind om lekker creatief bezig te zijn..
Bedankt allemaal voor jullie meningen. Het is wel duidelijk dat de voorkeur naar de tweede gaat . Ik vind hem zelf ook heel erg mooi. Maar nu is de vraag, moet ik hem wel daar bestellen of niet? Ik heb even op de site gekeken van Tros Radar waar SyrianBeauty me op gewezen heeft en ben er wel van geschrokken. Stel dat ik een bureau koop en hij mankeert iets, dan krijg ik dus geen nieuwe?? Dat doet me wel twee keer nadenken . Hmmm..... weet het niet meer. Ikea heeft geen leuke kinderbureau's. Misschien moet ik leenbakker nog proberen. Marktplaats wil ik niet, want het past toch niet in de auto, dan zal ik hem uitelkaar en weer in elkaar moeten zetten, is hij dan nog wel zo stevig. Heb toch liever een nieuwe. Vond deze juist zo leuk!
Ja ik wilde daar ook een peuterbed bestellen dus ging ik googlen op betrouwbaarheid en toen kwam ik dit tegen. Ik heb toen ergens anders een peuterbed gekocht ik wilde dat risico ook niet nemen. Wat je misschien ook zou kunnen doen (een idee) een timmerman dat zelfde bureautje laten maken is vaak goedkoper ook toch?
Hmm ja das ook wel n idee. Nou ik heb nog wel even tot oktober. Dus nog even verder kijken, misschien vind ik nog wel wat leuks voor niet zo'n belachelijke prijs (sommige bureau's kunnen wel 500 euro kosten!!). 119 euro vond ik echt wel de max. Bedoel, er moet ook nog een bureaustoel bij. Dus nog even verder kijken voor een goedkopere.
Het is uiteindelijk toch iets anders geworden. Zat met de breedte, het zou niet passen of moest alle meubels verschuiven. Maar met komst van derde moet de kamer later nog gedeeld worden. Dus vandaar toch opzoek gegaan naar een iets smallere. En ja de prijs zat me ook niet lekker haha. Deze is het geworden. Bureau buro Junior ideaal voor kinderkamer - Goed voor mekaar Hij is wel wat simpeler, maar ach, het is allemaal al duur genoeg en het scheelt zomaar 80 euro! Voor die 80 euro kan ik mooi een leuke roze prinsessen bureau stoel erbij kopen en voila. Ben er wel blij mee.