Hey dames, Hebben jullie tips wat ik kan doen om de pijn te verzachten? Ik weet het maar hij is er erg vroeg mee en doet niet anders dan steeds bijten op zijn handen, heeft steeds rode wangen en steeds wat huilen Bijtring helpt ook niet echt aangezien hij pas 3 maanden is en de kleinste ring die we hebben past niet eens goed in zijn mond (ze zijn ook allemaal vanaf 6+ ) Ik weet dat er wel druppels zijn maar zijn die ook voor babys van 3 maanden? Alvast bedankt,
chamodent is van vsm... deze mag je volgensmij al wel gebruiken... je hebt ook nog dentonix deze weet ik niet.... wij hebben nooit wat gebruikt.... ook niet nodig gehad gelukkig
dankjewel dames Het is gewoon zo zielig om te zien hij is nog zo klein! En s'nachts schrikt hij er steeds van wakker dan huilt ie eventjes Maar aan de andere kant wel spannend zijn eerste tandje
je kunt het hoofdeind van zijn bedje wat omhoogzetten, haalt de druk van de oortjes. zijn speentje eventjes in de vriezer of een koud, nat washandje om op te sabbelen.
Toevallig doe ik sinds gisteren de fopspeen even in de vriezer. Hij wilt niet zo graag de fopspeen alleen als hij moe is en maakt hem idd ook wat rustiger als hij ervan last heeft. Dankjewel dames voor de tips. Ik heb nu chamodent tabletten van vsm kijken of het helpt.