Welk kledingmerk valt breed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ikseltje, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikseltje

Ikseltje Lid

21 jan 2014
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik heb een peutermeisje van bijna 3 jaar. Een dametje van ongeveer 15 kilo, lengte weet ik niet precies, zal rond de 1 meter liggen.
    Ik loop er tegen aan da veel kleding te smal is voor haar. Name it valt vaak wel goed maar zou graag ook wat andere opties hebben.
    Wat is jullie ervaring, welke merken vallen wat breder?

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    De Hema valt over het algemeen breed. Maar zit ook nog breed voor mijn hele brede dreumes zoon. De kleding heeft de neiging alleen breder te worden en niet meer terug te veren. Lief is vaak lekker elastisch, iets minder breed dan Hema. Maar lekker meegaand dus waarschijnlijk ook fijn bij spelen. Mijn slanke peuterzoon heeft nog een babybuikje en die zie je ook niet in die kleding. meisjes - wintercollectie - sale | lief! lifestyle

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Maar 15kg bij een meter lijkt me juist vrij slank?

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dirkje. Bij mijn dochter is dat te wijd en zij heeft een normaal tot slank postuur. Verder vallen Smafolk en Maxomorra wel vrij groot, maar dat moet maar net je smaak zijn.

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Even opgezocht, want mij klonk het wel zwaar (maar mijn dochter heeft ondergewicht, dus vertekend beeld ;)). 15 kilo bij 1 meter is zelfs iets onder gemiddeld, dus je hebt gelijk :).

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Als name it goed valt, dan valt hema, h en m, molo, z8, etc, etc, waarschijnlijk allemaal prima toch? Al deze merken vallen bij mijn dochter te ruim.
    Verder vind ik billy en lilly leuk, daar staat duidelijk op de website of het een smalle of ruimere pasvorm heeft, je ziet ook duidelijk verschil hoe het valt op de modelletjes (hier bestel ik alleen de smalle kleertjes voor beide kinderen).

8. Ikseltje

Ikseltje Lid

21 jan 2014
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ze heeft denk ik ook een beetje een vervelende bouw. Ze heeft namelijk echt een buikje.
    En het kan zijn dat ik haar lengte wat te ruim ingeschat heb (dat is niet mijn sterkste kant)
    Lief heb ik eigenlijk nooit kleding van gehad dus daar ga ik toch maar eens naar kijken!

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Reken erop dat als je via de site besteld de levertijd langer is dan ze aangeven. Het duurt meestal een dag of 10 (incl weekend). Als je items van de nieuwe collectie besteld kan je dat beter via Wehkamp doen. Zodra de uitverkoop begint kan je het daar soms ook goedkoper halen dan via lief zelf. Bol.com heeft ook lief kleding, maar die zijn vaak duurder dan via de andere 2 sites. Van deze 3 bij het bestellen even goed de prijzen vergelijken.

10. Ikseltje

Ikseltje Lid

21 jan 2014
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de tips!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Veel van Gap, Next en Primark.

12. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn meisje van 2 jaar is 1m06 bij 18.7 kilo en zij draagt vingino, z8 ,hema, c en a en Monnalisa .
    Zit goed aan haar lichaam.

13. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Op de site van lief kun je onder het kopje sale ook nog veel leuke dingen van vorig jaar kopen voor veel minder. Ik ben wel tevreden over die site

Deel Deze Pagina