Oh das wel gewaagd Chaii leuk! Aylen, leuk jurkje! Ik ben niet zo van de jurkjes, maar vind die wel leuk
Gaaf, ik ken niet veel mensen in NL die het ook dragen. Ik heb er zelf aardig wat van hangen, al is niet alles mijn smaak.
Leuk topic, ik spiek mee!! Mijn laatste aankoop was een oudroze skinnyjeans, maar daar heb ik zo geen foto van.
Er was toch ook maar 1 winkel van in NL? In Amsterdam, in zo'n achterafstraatje, kan ik me herinneren. Ik ben wel eens met hem mee geweest en ik schrok me wild van de prijzen! Maar het is wel kwaliteit volgens mij.
shirt en en zwarte driekwart legging e 3 weken geleden via marktplaats 2 zwarte broeken, 2 jurkjes en 1 shirt voor 27 euro inclusief verzenden. daar word ik blij van. nu nog paar korte broeken erbij
LOW WAIST SKINNY BROEK - Broeken - TRF | ZARA Nederland Nog een witte blouse, blauw/wit gestreepte blouse, een rok en een t shirt. Als je 23 kilo afgevallen bent moet je opnieuw shoppen he. Heel vervelend
Klopt, die winkel zat achter de Dam. Hij is al jaren geleden gesloten, helaas.. Ik bestel gewoon via de officiele site.
Leuk! het viel me gelijk op dat je kast er zo netjes uit ziet! haha mijn kast is momenteel een grote rommel...