Aaaah die is vanaf maat 92 Ben op zoek naar een verjaardagsjurkje voor mijn dochter, en die is t gewoon!! Maar helaas ze zit net in maat 80. Binnenkort naar primark, hopelijk hebben ze daar iets.
Hier ook.. ik draag nog steeds de BH's van voor de zwangerschap. Toen ik nog 20 kilo meer woog. Die dingen zijn echt aan alle kanten te groot, volgens mij. Maar dan moet ik ze weer laten opmeten en dat vind ik irritant! En dan voel ik me gedwongen om ook in die winkel een BH te kopen en de enige die dan past kost 50 euro ofzo, argh!
Hier een jurkje gekocht bij de hema. Mooi stretch, kan ik zelfs met mijn dikke buik nu in http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dames/kleding/jurken-en-rokken/damesjurk-(36325609)
De halve zwangerschapscollectie van Esprit, online en niets moeten terugsturen. Ik ben voor het eerst in de zomer zwanger en had enkel dikke broeken, truien en vesten. Nu dus skinny witte jeans en linnen bermuda gekocht, en een stuk of 10 topjes, shirtjes en tuniekjes. Daarbij 2 nieuwe jeans jasjes (1 denim, 1 pastel roze) en een blazer. Die laatsten niet uit de zwangerschapscollectie zodat ik ze kan doordragen. Het stoort niet dat ze niet sluiten.
Een nieuwe jeans. Was hoog nodig, want er zijn er binnen korte tijd 2 kapot gegaan . Maar eens geen skinny gekocht deze keer... Bekijk bijlage 390774
Een zwarte jurk voor de begrafenis, maar die draag ik verder niet, dus telt die mee? Anders, uhhh.. Da's langer dan een jaar geleden, dus ik heb echt geen idee meer..
Ik heb afgelopen week een jumpsuit en een jurkje gekocht bij Shoeby. Daar koop ik bijna al mijn kleding.
"Wow Joycey, wat een leuke broek heb jij gekocht op pagina 6! " Dank je wel, Joycey, dat vind ik ook! Ik hoop dat hij morgen bezorgd wordt. "Ik hoop met je mee! Hij zal je vast schitterend staan!" Kom kom, wat een complimentjes! "Fijn weekend!" Jij ook --- WAS DAT NOU ZO MOEILIJK?!!?