Welk kledingstuk heb je als laatst gekocht?

Discussie in 'De lounge' gestart door xElles, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik wilde niets zeggen want ik vind de broek echt vreselijk lelijk maar ik wil je natuurlijk ook niet kwetsen door je niet de zo door je gevraagde aandacht te geven dus bij deze :ik vind de broek niet mooi.

O enne... Fijn weekend!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Schoenen voor mijzelf en nog een paar sandaaltjes voor mijn jongste :). Koop alles online in de VS, anders te duur.

3. Nati

Nati Niet meer actief

Bekijk bijlage 390808

Deze in het blauw. :D

Dit topic is echt niet goed voor mij, zie veel te veel leuks!

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahahahaha, daar kwets je mij niet mee, dat mag je hartstikke vinden. Negeren vind ik een stuk erger; ik ben er toch en heb een ander niks misdaan. Je mag best zeggen dat je hem niet mooi vind, dat komt beter over dan net doen of ik onzichtbaar ben ;) dat vind ik veel erger.

Maar goed, jij blij dat je hem niet aan hoeft te trekken :D

5. Alf

Alf Niet meer actief

LOL!

Even terug gelezen en idd een hele leuke broek Joycey!

6. Koon

Koon Niet meer actief

Zwarte, suede enkellaarsjes. Voor de crematie van mijn schoonmoeder komende week :(

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
  8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Thanks, je hebt er ook een shirt van, maar dat vond ik een beetje teveel van het goede :p

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gecondoleerd, dat is geen fijne reden om iets te kopen.

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
  11. Alf

Alf Niet meer actief

Heb hele garderobe maat 92 voor zoontje gekocht. Basics van Hema, Zeeman en Terstal aangevuld met noppies en mexx.

12. Alf

Alf Niet meer actief

Vind ik ook. Top moet rustig anders ben je net zon kerstboom :D

13. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Erg leuk! Bestaan niet zo heel veel winkels van in België. Was hier enkele jaren terug wel één in de buurt, maar pand staat leeg nu. Jammer, want was best wel een leuke winkel..

14. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Dat is waar, snorry! ;)

15. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Voor mijzelf: een positiespijkerbroek van de h&m. ;) Zit toch nog beter als een gewone broek ;)
    Voor dochter: wat kleertjes bij de zeeman. Nooit gedacht dat ze daar van die schattige dingetjes hebben. Niet altijd maar het loont altijd wel om even binnen te lopen.

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ga vanmidddag naar de shoeby om te kijken of ze het jurkje hier ook hebben :D

17. Nati

Nati Niet meer actief

Meen je dit serieus? :$

Over mijn t shirt heeft ook niemand wat gezegd... *denk dat ik maar verdrietig in een hoekje ga zitten*.

18. Amare

Amare Niet meer actief

Doe je dat in ieder topic waar ze niks tegen je zeggen?;)

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, dan denk ik het alleen maar, maar daar had ik gisteravond even geen trek meer in en daarom zei ik er wat van. Ik vind het onbeleefd om langs elkaar heen te praten. Ik klets liever 'samen met zijn allen', ook al deel ik lang niet altijd dezelfde mening.

Waarom open je een topic om te vragen welk kledingstuk iemand voor het laatst heeft gekocht en geeft niemand antwoord wanneer er daarop wordt reageert? Dat is toch vreemd verder.

En nee, huilen in een hoekje is ook weer niet nodig, dan kun je het beter luchtig houden ;)

@Nati; heb jij liever dat men jou doodzwijgt, net doet of je er niet bent dan dat er iemand zegt het niet met je eens te zijn? :$

20. Nati

Nati Niet meer actief

#100 Nati, 26 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2014
    Nee, ik ben daar echt totaal niet mee bezig wie wel en wie niet op mij reageert hierzo. Ik denk dat ik in het echte leven genoeg aandacht krijg en dat niet hier hoef te zoeken.

En nu ga ik hierover ophouden en leuke kleding kijken, daar is dit topic tenslotte voor! :D

Deel Deze Pagina