Ik wilde niets zeggen want ik vind de broek echt vreselijk lelijk maar ik wil je natuurlijk ook niet kwetsen door je niet de zo door je gevraagde aandacht te geven dus bij deze :ik vind de broek niet mooi. O enne... Fijn weekend!
Schoenen voor mijzelf en nog een paar sandaaltjes voor mijn jongste . Koop alles online in de VS, anders te duur.
Bekijk bijlage 390808 Deze in het blauw. Dit topic is echt niet goed voor mij, zie veel te veel leuks!
Whahahahaha, daar kwets je mij niet mee, dat mag je hartstikke vinden. Negeren vind ik een stuk erger; ik ben er toch en heb een ander niks misdaan. Je mag best zeggen dat je hem niet mooi vind, dat komt beter over dan net doen of ik onzichtbaar ben dat vind ik veel erger. Maar goed, jij blij dat je hem niet aan hoeft te trekken
Heb hele garderobe maat 92 voor zoontje gekocht. Basics van Hema, Zeeman en Terstal aangevuld met noppies en mexx.
Erg leuk! Bestaan niet zo heel veel winkels van in België. Was hier enkele jaren terug wel één in de buurt, maar pand staat leeg nu. Jammer, want was best wel een leuke winkel..
Voor mijzelf: een positiespijkerbroek van de h&m. Zit toch nog beter als een gewone broek Voor dochter: wat kleertjes bij de zeeman. Nooit gedacht dat ze daar van die schattige dingetjes hebben. Niet altijd maar het loont altijd wel om even binnen te lopen.
Meen je dit serieus? Over mijn t shirt heeft ook niemand wat gezegd... *denk dat ik maar verdrietig in een hoekje ga zitten*.
Nee, dan denk ik het alleen maar, maar daar had ik gisteravond even geen trek meer in en daarom zei ik er wat van. Ik vind het onbeleefd om langs elkaar heen te praten. Ik klets liever 'samen met zijn allen', ook al deel ik lang niet altijd dezelfde mening. Waarom open je een topic om te vragen welk kledingstuk iemand voor het laatst heeft gekocht en geeft niemand antwoord wanneer er daarop wordt reageert? Dat is toch vreemd verder. En nee, huilen in een hoekje is ook weer niet nodig, dan kun je het beter luchtig houden @Nati; heb jij liever dat men jou doodzwijgt, net doet of je er niet bent dan dat er iemand zegt het niet met je eens te zijn?
Nee, ik ben daar echt totaal niet mee bezig wie wel en wie niet op mij reageert hierzo. Ik denk dat ik in het echte leven genoeg aandacht krijg en dat niet hier hoef te zoeken. En nu ga ik hierover ophouden en leuke kleding kijken, daar is dit topic tenslotte voor!