Ja ik zag ook alweer van allerlei leuks Maar ik wacht nog even met kopen p.s. ik krijg inderdaad in het dagelijks leven bijna geen aandacht
Nikki88, wat een gave schoenen van Uggs deze zomer! Scheelt het nog zoveel als je ze in Amerika besteld? Ik had al gekeken bij van Assem, maar dan is het het overwegen waard ze in Amerika te bestellen!
Heel saai dit jurkje van de Hema in zwart/roze.. Had nog een cadeaukaart voor 10 euro.. HEMA damesjurk
Ja gaaf hè en ze lopen ook nog lekker, anders begin ik er niet aan! Ik weet niet meer precies hoeveel het scheelt met de NL prijzen, maar vergeleken met mijn woonland de helft! Moet je even kijken op de USA website.
Net nog snel twee broeken voor een tientje per stuk gescoord bij de Hema, deze: broeken en leggings en hetzelfde idee in zwart wit. Laat de zomer maar komen!
Alsof ik het heb geschreven... Precies hetzelfde. Ook een nieuwe Jeans en ook geen skinny Binnenkort de oprolbroeken van Esprit weer bestellen. Die heb ik elk jaar in 3 kleuren. Dit keer doe ik: zwart, wit en oud roze Zitten zo mooi en kunnen als het iets frisser is buiten en ook lekker mee op de boot. Die van vorig jaar die gebruik ik dan dus voor op de boot en die nieuwe voor netjes.
ohja nog vergeten, ook nog een paar ballerina's, een shirt met vleermuis mouwen, een shirt met een waterval hals, een jurkje, een jumpsuit, 2 harembroeken en een chino broek.. en dat was het geloof ik
Thanks! Hij zit ook heerlijk, ik zie alleen van die spectaculaire kledingstukken langskomen.. Wat dat betreft ben ik nogal saai