Voor als je spullen uit Amerika laat komen: je kunt daar een flinke rekening bovenop krijgen, soort invoerbelasting geloof ik. Ze schatten de waarde van je pakket en je kunt aftikken. Laatst moesten wij het aan de deur contant kunnen betalen anders kregen we het pakket niet. En omdat het een schatting was, was het ook nog eens veel te veel :x man had twee shirts besteld van 20 dollar per stuk en moest daar bovenop nog 28 euro betalen.
Dank je! Hij is van hele mooie stof, dus voor allerlei gelegenheden, van feestje tot etentje tot werk etc. Ik combineer hem met oudroze.
Ik heb 'm ook gekocht. Vind m zo lekker zitten dat ik nog een andere kleur heb gehaald. Niks saais aan
Heb hem gekocht! Hij is erg leuk. Heb ook nog 2 jurkjes gepast die er ook wel wat van weg hadden maar deze is wel de leukste!
Wat leuk Blondi! Ik ben echt fan van Shoeby, hier zit een xxl winkel, echt geweldig met schoenen, accessoires enzzzz... ik kom er elke maand wel een keer (of 2).
Ik heb een knal blauw voedingsshirt van MamaLicious gekocht voor de helft van de prijs. Hij zit heerlijk en ik krijg continu complimenten.
Ik denk dat niemand reageert omdat ze die broek gewoon niet mooi vinden. Dat is toch ook niet leuk om 50 keer te moeten lezen? Hou dan de eer aan jezelf,geniet van je broek die JIJ wél leuk vindt..
Maddie Jersey Midi Length Tube Skirt at boohoo.com deze rok online, en daarna nog 2 in de winkel.. zo sexy! helemaal mijn ding. verder nog een enorme lading kleding bij de primark, allstars, een tas, een jas en sieraden gekocht gisteren. oh en 3 sportbroeken van adidas
Een spijkerbroek, omdat ik in een maand tijd 2 broeken weg heb moeten doen ivm versleten aan m'n binnenkant benen. Heb er een van Tommy hilfiger in de uitverkoop voor 48 nu maar hopen dat hij past, hij komt dinsdag binnen.
Nette zwarte hak schoenen en een witte strakke blouse. Bij de van Haaren en the sting. Ik ga vanaf volgende week namelijk mee draaien in het bedrijf van mijn vader en daar moet ik 'gepaste' kleding voor dragen Zwart wit dus.. En van beide kleuren houd ik niet, heel leuk!..