klamboe wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door celia82, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames,
    Ik heb vn iemand een klamboe gekregen.
    Maar wil het graag wassen wie weet op hoeveel graden ik het kan wassen?

Groetjes

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beetje afhankelijk van de stof denk ik, maar ik gok dat je ze toch op zo'n 30graden alwel kan wassen.

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Als je twijfelt zou ik het gewoon op wol was programma doen. in een kussensloop ofzo, anders krijg je misschien haken.

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi
    Bedankt voor je reactie
    Idd ik denk gewoon dat ik hem in een kussensloop ga doen en dan wassen.

groetjes

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik durf ze niet in de wasmachine te doen, dus doe de onze altijd in een emmer of een babybadje, dan gewoon heet water (waar ik wel met mn handen in kan) en wat wasmiddel en dan gewoon zo wassen en vervolgens onder de kraan weer uitspoelen, worden ze ook gewoon weer lekker schoon en fris van.

Succes in ieder geval!

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    ik heb wel een handwas progamma is dan toch hetzelfde?
    Misschien kan ik het ook gewoon op jou manier doen maar doe je er verder niks bij? alleen water?

groetjes

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja geen idee of het hetzelfde is. Ik durf ze gewoon niet in de wasmachine te doen omdat ik bang ben dat ze tussen de trommel en de rubbers komen enzo. Ik doe het dus liever op 'mijn' manier en dan gewoon 1x in de 1-2 maanden.

Doe het niet alleen met water maar ook gewoon een beetje wasmiddel erbij, wij hebben altijd vloeibaar dus das gemakkelijk, maar met poeder moet het ook gaan. Daarna doe ik ze een paar keer afspoelen onder de kraan en uitknijpen en daarna in een paar keer in een droge badhandoek (dus een aantal handdoeken) rollen om te drogen en dan hang ik ze weer op.

Deel Deze Pagina