Kreukels in hemeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Live, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister mijn hemeltje uit de verpakking gehaald om hem (eindelijk) op te gaan hangen! Maar nu zitten er allemaal kreukels en vouwen in het hemeltje, hoe krijg ik deze er uit?! Iemand tips? :)

2. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Dat word strijken!!Ik heb hemeltje eerst ook uitgewassen,hij rook niet lekker en daarna ja moest dus ook strijken..Is wel ff werk,maar op laag standje zetten komt wel goed.

3. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    De stof van het hemeltje kan/mag je niet strijken...durf het eerlijk gezegd ook niet echt aan!
    Iemand anders tips?

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd naar goede tips!
    Dacht dat als die een tijdje zou hangen, de kreukels er wel uit zouden gaan... maar nog steeds zitten ze er in!!:(
    Ook al met een plantenspuit warm water er over heen gespoten... maar de kreukels blijven Bestaat er geen anti kreukel spray?? haha ik heb al wel gekeken, maar dat zijn alleen spray's die je gebruikt in combi met strijken... miss toch maar poging wagen?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ophangen in de douche als je gaat douchen. als je dit een para keer doet. gaat het er waarschijnlijk wel uit

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik zou het zelfde neerzetten als amfy, het heeft toen met mijn sluier van mn trouwjurk wel geholpen

7. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    je kunt ook een theedoek over het hemeltje doen en dan strijken op de theedoek. Ik doe dit altijd met stof die niet gestreken mag worden. door het kleine beetje warmte gaan toch de kreukels eruit en beschadig je de stof niet. suc6

8. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de tips allemaal! Ik ga maar eens wat uitproberen dan :)

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Douche werkte hier heel goed!

10. wianhalu

denk dat ik maar een haakje in het plafond van de badkamer ga maken...... dan hangen we em daar maar is neer!:)

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    gewoon wassen en nat ophangen, dat werkt altijd ;)

liefs Es

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat moest ik ook met m'n sluier van m'n trouwjurk doen ja. helemaal nat maken en dan ophangen...

13. wianhalu

maar er zit een ring in bij onze klamboe, die past niet in de wasmaschine... miss maar in een emmer stoppen... nat sprayen werkt hier niet

14. wianhalu

heb hem hier in een emmer gedaan, en onder de douche de boven kant ook besproeid, Nu hangt hij op... maar plakt wel wat aan elkaar allemaal... ben benieuwd naar het resultaat morgen!

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Even natspuiten met een spuitbus en daarna weg hangen, werkt ook heel erg goed.. :D

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je kunt al die voile sluiers en klamboes gewoon strijken. Niet te heet natuurlijk. Bij ons in de zaak strijken we die dingen altijd op en heb nog nooit een klamboe sluier verpest.

17. wianhalu

dan gaan we vandaag maar eens strijken! Natspuiten werkt hier niet, gisteren de klamboe gewassen in een emmer en met de douche verder afgespoeld, maar ook nu zitten de kreukels er nog in!... op naar de strijkplank haha

18. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb de mijne gewoon laten hangen, de kreukels gingen er vanzelf uit door de zwaartekracht. Dat heeft wel een week of twee geduurd.

19. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Stoomapparaat!!!

20. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Idd met een stoomapparaat!

Of een superstrijkijzer waar veel stoom uit komt en daarmee stomen.

Deel Deze Pagina