Ik heb gister mijn hemeltje uit de verpakking gehaald om hem (eindelijk) op te gaan hangen! Maar nu zitten er allemaal kreukels en vouwen in het hemeltje, hoe krijg ik deze er uit?! Iemand tips?
Dat word strijken!!Ik heb hemeltje eerst ook uitgewassen,hij rook niet lekker en daarna ja moest dus ook strijken..Is wel ff werk,maar op laag standje zetten komt wel goed.
De stof van het hemeltje kan/mag je niet strijken...durf het eerlijk gezegd ook niet echt aan! Iemand anders tips?
Ik ben ook benieuwd naar goede tips! Dacht dat als die een tijdje zou hangen, de kreukels er wel uit zouden gaan... maar nog steeds zitten ze er in!! Ook al met een plantenspuit warm water er over heen gespoten... maar de kreukels blijven Bestaat er geen anti kreukel spray?? haha ik heb al wel gekeken, maar dat zijn alleen spray's die je gebruikt in combi met strijken... miss toch maar poging wagen?
ophangen in de douche als je gaat douchen. als je dit een para keer doet. gaat het er waarschijnlijk wel uit
je kunt ook een theedoek over het hemeltje doen en dan strijken op de theedoek. Ik doe dit altijd met stof die niet gestreken mag worden. door het kleine beetje warmte gaan toch de kreukels eruit en beschadig je de stof niet. suc6
denk dat ik maar een haakje in het plafond van de badkamer ga maken...... dan hangen we em daar maar is neer!
maar er zit een ring in bij onze klamboe, die past niet in de wasmaschine... miss maar in een emmer stoppen... nat sprayen werkt hier niet
heb hem hier in een emmer gedaan, en onder de douche de boven kant ook besproeid, Nu hangt hij op... maar plakt wel wat aan elkaar allemaal... ben benieuwd naar het resultaat morgen!
Je kunt al die voile sluiers en klamboes gewoon strijken. Niet te heet natuurlijk. Bij ons in de zaak strijken we die dingen altijd op en heb nog nooit een klamboe sluier verpest.
dan gaan we vandaag maar eens strijken! Natspuiten werkt hier niet, gisteren de klamboe gewassen in een emmer en met de douche verder afgespoeld, maar ook nu zitten de kreukels er nog in!... op naar de strijkplank haha
Ik heb de mijne gewoon laten hangen, de kreukels gingen er vanzelf uit door de zwaartekracht. Dat heeft wel een week of twee geduurd.