Welk cousine vind jij t aller lekkerst? Ik hou van eten uit bijna alle landen maar Indonesisch eten springt er toch wel uit. Italiaans zeker op de tweede plek samen met Surinaams. We eten ook bijna nooit agv. Ben benieuwd naar jullie.
Oehhh.... ik kan enorm genieten van Italiaans, mits met goede ingrediënten. Mexicaans als we gaan uiteten is favoriet. Maar ik kan ook bloemkool met sausje, eten we 3x per jaar geloof ik, erg waarderen, met stukje vlees, en jus, heerlijk! Sowieso is eten mijn grote hobby en vind ik het leuk om te koken...
Marokkaans kan ik ook goed koken maar vind de kruiden in de gerechten enorm terugkomen dus kwa cuisine een beetje saai. Ben wel enorm dol op Marokkaans eten Turks eten we vooral in de ramadan.
pfoe...moet ik echt kiezen?? Grieks en Turks, dat kook ik ook met enige regelmaat Surinaams/hindoestaans vind ik ook heeeerlijk eigenlijk toch wel heel veel behalve AGV
Ja dat klopt met die kruiden. Je moet eigenlijk zelf wat dingen proberen. Ik kook wel eens iets marokkaans met bv turkse kruiden of juist met italiaanse kruiden enz. Gewoon op gevoel en we vinden het altijd lekker.
Klinkt herkenbaar ik kan ook nooit echt kiezen. Gelukkig is koken Mn hobby en leer En probeer ik graag nieuwe dingen. Heb een heel kastje vol met kruiden want ja bij elke cuisine hoort wel een hele reeks aan kruiden
Italiaans, met stip op 1. Op vakantie in een italiaans dorpje bij een heel klein restaurant gegeten die werd aangeraden op zoover. Echt, wij hebben nog nooit zo goed gegeten. Er was geen kaart, elke keer werden er Italiaanse gerechten geserveerd, van kaas tot aan mooie stukken vlees. Uiteraard met bij passende wijnen van hun zelf. Italië heeft ons hart op gebied van eten echt veroverd Haha.
Absoluut met stipt op nummer 1 Indiaas. Daarna Thais, zo smaakvol en gezond! Ook de Perzische, Afghaanse en Turkse keuken vind ik lekker. Hmm.. Eigenlijk vind ik dat elke keuken wel lekkere dingen heeft
Italiaans en Spaans! Grieks daarna. Volgens mij ben ik in het verkeerde deel van Europa geboren aangezien ik geen gekookte aardappelen lust.
Ik kook graag grieks en italiaans. Ook wok ik graag. Hollandse pot is niks voor ons. En sushi natuurlijk maar dat maak ik niet zelf.
Ik kan echt niet kiezen, ik heb van die fases dat ik ineens gek ben op een bepaalde keuken en er veel gerechten van uitprobeer en dan weer een tijdje wat anders. Op het moment heb ik een Indonesische fase.
Indonesisch, surinaams, indiaas, thais. Maar ook italiaans en mexicaans! Alles behalve die saaie hollandse gekookte aardappels Krijg honger van dit topic haha
Oh ja indiaans zou ik bijna vergeten! Zo jammer dat ik hier in de buurt nog steeds geen lekker indiaans restaurant gevonden heb.