BH na borstverkleining

Discussie in 'De lounge' gestart door 1981Mama, 11 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ladies,

Ik ben op zoek naar een fijn model BH zonder beugels. Ik heb in het verleden (meer dan 10j terug) een borstverkleining gehad. Helaas ben ik sindsdien aangekomen (oa door zwangerschappen). Toen ik net geopereerd was, had ik een volle 75C (kilo aan borstweefsel verwijderd totaal). Wel met een iets bredere basis, maar er waren BHs te koop iig.

Als ik nu de maattabel volg van bijv wehkamp kom ik op 95G (omg). Maar ik draag momenteel een 75D/E met bh verlenger waarvan de cup prima gevuld is.

Ik zou gokken op een 85/90/D/E.
    Maar dus dan geen volle "hangborsten" maar ze staan nog redelijk rechtop, wel een brede borst-basis.

Iemand tips?
    Het hoeft niet super sexy te zijn, als het maar fijn zit.

Ik ben al bij speciaalzaken geweest maar zonder succes helaas.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb laatst een topic geopend over bh’s zonder beugel. Ik vind zelf de bh’s van miss mary er wel heel mooi uit zien, maar heb ze nog niet geprobeerd: https://www.missmary.nl/bra/tag/beha-zonder-beugel/cup/d/measurement/90, omdat ik dus eigenlijk 70F/G heb, maar ze beginnen bij 75 (wil ik misschien toch proberen).
    Ik heb een paar bh’s besteld bij marks and spencer, maar bij mij zijn ze meer bedoeld om thuis te dragen (mijn beugels gaan in de zomer vaak irriteren halverwege de middag, dus ik zocht wat om dan aan te doen), maar die ik heb besteld, zou ik denk ik niet ‘s ochtends al aan doen en mee op pad gaan. Ze hebben echter ook wel bh’s met wat meer steun, die ik zelf achteraf misschien ook beter had kunnen proberen. De bh’s die ik heb besteld, kloppen wel redelijk qua maat. Dit soort bedoel ik, ik denk erover om deze ook te bestellen: https://www.marksandspencer.com/nl/geborduurde-volledig-ondersteunende-bh-met-hele-cup-voor-cupmaten-b-g/p/P60120785.html
    Volgens mij heeft bonprix ook wel dit soort bh’s trouwens, maar daar beginnen ze meestal ook pas bij omtrek 75 zag ik.

1981Mama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina