Choco chip cookies Roze koeken Appelkoeken Gustard cakejes De prince koekjes met vanilleer tussen Oreo's Bokkepootjes Jodekoeken Bastogne Wat niet eigenlijk
Oh ja, hoe kon ik deze vergeten! Als ik hier niet tonnetje rond van zou worden, at ik deze iedere dag (meerdere) Miljonairskoek:
Stroopwafels, roze koeken, krakelingen, boterkoek, brownies en kletskoppen. Die zijn favoriet, maar zowat elk koekje gaat er wel in .
Welke koek niet ben met verkeerde genen geboren. Ouders komen beide uit banket bakkers gezin echt niet best die combi. Roomboter krakelingen met suiker erop. Roomboter koekjes assorti of met gember erop. Echte gevulde koek. Als ik in een onbekend dorp loop dan kan k precies ruiken waar een bakker zit
Wij hadden vroeger altijd pennywafels! Ik at toen ook vaak eierkoeken en die vind ik nog steeds erg lekker.
Ik kwam er een paar weken terug pas achter dat je twee soorten mergpijpjes hebt. Wij hebben ze eigenlijk nooit en zat al te mopperen dat ze weer eens vernieuwd waren omdat ze niet te eten waren. Zn droge hap! Ik had ze dus zonder frambozenprutje gekocht. ot: pims, kletskoppen en scholiertjes gaan op zodra ze open gaan. Van de ‘grote koeken’ zijn roze koeken favoriet. Maar dan uit de koelkast. Dan wordt dat laagje heerlijk knapperig maar niet droog.
Die maak ik zelf Niet heel vaak helaas, want ik weet ook wat er precies in gaat aan suiker, boter en andere smakelijke ingrediënten. Maar het is in ieder geval traditie inmiddels om dit mee te nemen voor onderweg als we op vakantie gaan. Eén van onze betere tradities
Oh man het water loopt me in de mond! Ik vermoed dat ik dit binnenkort ook maar eens moet maken van mezelf Iets van jezelf kietelen, een ander doet het niet
Die vind ik ook lekker ja! Hebben ze hier bij de Nettorama.. weet alleen niet of die bij je in de buurt zit.
roze koeken... maar ik ben dól op cake... maak regelmatig ook allerlei 'gezonde' varianten. Maarja, als je dan een halve in een dag opeet - staat dat gezonde inmiddels ook wel ter discussie..