Ik ben gek op koekjes!! Had er gisteren nog een discussie over met manlief.. ik vind echt teveel koekjes lekker... Vooral Nizza's op dit moment.. en scholiertjes, cakerollen met aarbeiencreme, chocolate chip cookies enz enz..
mama van esmee is goed hoor.. ik geloof wel dat ik er ben. hii.. ik ga zo effe naar de winkel zal even ruiken of je al aan het bakken bent.. liefs van de buur van verder op..
zo gisteren zo maar in eens ding dong.. en wie staat daar voor de deur.. onze eigne zp koekjes bakker.. ahhahah geweldig.. en mamavan esmee zonder gekheid ze zijn erg lekker..hihi.. dus meiden gewoon bestellen.. groetjes yippei
hey! Dit topic heb ik gemist denk ik, maar euh, kan ik nog koekjes bij je bestellen?! Of moet er nog wat gemaakt worden? Ik wil je ook wel helpen hoor!!
Alle koekjes, behalve: Volkoren, met flinke stukken noten, of "saaie" koekjes, als theebisquitjes etc. zo, dat is wat makkelijker
Marsab.. Koekjes bakken gaat eigenlijk best wel vlot dus hulp is niet nodig. Moet ze ook nog verkopen he?! Maar je mag best koekjes kopen? Misschien wanneer de foto's ook klaar zijn? Zal ik ze vers voor je bakken!
JAAAAA jammie! Is helemaal goed! Koop ik een zakje bij je! Met de foto's gaat het vlot, ben nu net over de helft! Al nieuwsgierig!?? haha