Welk koffieautomaat kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fanne, 28 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Ik heb niet alles gelezen, maar wij hebben inmiddels de overstap van senseo naar bonen gedaan. We drinken iets meer koffie dan jullie en zijn voor een iets luxere en duurdere gegaan. Wouw wat een verschil in smaak. En dan hebben we de gewone Lidl bonen uit de zwarte zak.

https://www.delonghi.com/nl-nl/nl-nl/magnifica/p/ESAM4000.B-second?&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DL_hq_all-all_performance-max_googleads_STO-PMC_purchase&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwir2xBhC_ARIsAMTXk850htKLS6En9_9U6vJPwcaKYER14cHhvvY45U8EOk4Ojoow2-BA5PgaAtMqEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Deze is de goedkopere versie van het apparaat, vandaag krijg je ook nog meer korting. €170 nog maar. Wel gereviseerd, maar dat lijkt me voor jullie gebruik juist geen probleem.
    Delonghi heeft goede recensies.

Succes met je keuze!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Meer dan het geld waard, de Jura verdient zichzelf terug

am1985 vindt dit leuk.
  3. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Dubbel, excuses

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Wij hebben met ons DeLonghi "topmodel" alleen maar problemen gehad, zoveel dat na bij elkaar 3 maanden gebruik en 6 maanden wachtend op reparatie of weg voor reparatie, we afgedwongen hebben dat ze 'm terugnemen en geld terug kregen - en toen hebben we er wat geld bij gedaan en een Sage gekocht hebben. Klantenservice is ook waardeloos.

5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wij hadden ook altijd ellende met een DeLonghi, m’n ouders ook. Zou deze zelf nooit aanraden.

Wij hebben een nespresso voor in de caravan. Erg makkelijk in gebruik, en de koffie is heerlijk.

6. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hebben een de'longhi, maar die is boven je budget. Ik vond senseo ook niks. Maar wil dagelijks 1-2 koppen goede koffie drinken. Ben er heel blij mee. Als je het alleen voor je bezoek doet, zou ik een dolce gusto kiezen.

7. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Oh, die krijg ik woensdag! Zo benieuwd!
    Nu een dolce gusto, maar vind de koffie niet heel bijzonder en t nadeel is dat je maar 1 kopje tegelijk kan. Hij maakt ook geluid alsof er een helikopter opstijgt :confused:

Deel Deze Pagina