Wie heeft er ervaring met De Promenade van Phil & Teds

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pjpj, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    De Promenade van Phil & Teds
    Hoi vraagje wie heeft er ervaring met de phil & teds promenade? Wij zijn zwanger van de eerste maar willen nu wel kijken naar een wagen die je kan ombouwen tot duo wagen. Dit omdat we geen jaren willen wachten voor een 2de en daarom leek t ons wel makelijk. Wij hadden een i candy gezie maar die is erg prijzig en toen kwam ik deze tegen.

Heeft iemand er ervaring mee of t een goede wagen is enz.

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

gefeliciteerd!

Heb je straks een duowagen nodig?
    wij waren er dolblij mee! maar we hadden kids snel achter elkaar.
    meerdere vrienden waren snel van de eerste zwanger en de 2e zwangerschap duurde veel langer als verwacht.
    Dus misschien optie om eerst voor 1 kindje te nemen en dan kijken hoe het loopt?
    gr brenda

3. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Als je googlet op "phil teds promenade mumsnet" kom je wel wat discussiedraadjes tegen (in het Engels) op de site Mumsnet, waar wat ervaringen en voor- en nadelen staan.

Ik was op zoek naar een duowagen en de Bugaboo Donkey en de Phil & Teds Promenade waren de 2 overblijvende serieuze kandidaten. Wij zijn voor een Donkey gegaan.

Ik vond het o.a. niet leuk aan de Promenade dat de baby op komst zowat op de grond ligt in de reiswieg het eerste half jaar. Als je 1 buggyzit en 1 reiswieg gebruikt, kan de reiswieg alleen op de lage positie, net voor je benen, en met de kap/ het gezicht van je af, je kunt er dus ook niet in kijken terwijl je loopt.

Ik heb de Promenade wel uitvoerig getest dus als je een specifieke vraag hebt kan ik hem wellicht beantwoorden.

4. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

10 okt 2010
    90
    0
    0
    Ik heb deze wagen sinds 1,5 maand in gebruik voor 1 kindje (2e komt over 12 weekjes) en ik ben er erg tevreden over. Je moet ook kijken naar je eigen behoefte...

Ik reis veel met het openbaarvervoer en vond het belangrijk dat ik nog normaal een bus of tram in kan. De Promenade heeft het zelfde formaat als een gewone wagen dus dat was voor mij al een plus punt. Ik gebruik de wagen dus nu voor een kindje van bijna 1 jaar en kan het zitje naar me toe en van me af zetten, vond ik ook een plus punt.

De eerdere modellen van phil&Teds hadden een babynestje voor de kleinste en ik hoorde dat ze daar maar 3 a 4 maanden in kunnen. De Promenade heeft een buggyzitje dat met 2 handelingen (2 gespjes) te transformeren is naar een bak...mijn zoontje van bijna 1 pas daar dus nog in. Dit vond ik ook een plus punt.

Ook is hij heel makkelijk in en uit te klappen.

Tja als ik straks met 2 kids op stap ben zal de jongste onder liggen, maar dat vond ik niet opwegen tegen een wagen die breeder is.

Minpunt vind ik de wielen. Er zitten niet standaard luchtbanden onder dus die moet je (als je dat wilt) extra erbij kopen. En dat is eigenlijk voor alles dat je extra moet betalen...je krijgt echt alleen de wagen + buggy zitje....daarbij moesten wij dus nog een extra buggyzitje aanschaffen. 2 regenhoezen, luchtbanden, 2 voetenzakken.

Veel succes met je keuze!

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb zelf de Phil & Teds Vibe, het nieuwste model.

De Promenade durfde ik niet aan omdat ik bang was voor kinderziekten, maar oohhhhhhh wat is hij mooi he!

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Over de Vibe ben ik overigens heel erg tevreden!

7. toobee

toobee Lid

1 jan 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Weet 1 van jullie misschien of alle 4 de wielen van de promenade afkunnen?? Ik heb een heeeel klein wagentje en zonder wielen denk ik dat hij nog wel eens in mijn auto gaat passen.. Ik kan het nergens vinden dus vandaar maar even een vraag aan de trotse eigenaren ;)

Groetjes!

Deel Deze Pagina